کد خبر 1478153
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
اژه ای: نباید در راستای رفع مشکلات اقتصادی تعلل کرد

رییس قوه قضاییه گفت: اگر امروز نتوانیم مسائل اقتصادی کشور را پیش ببریم و درصدد رفع موانع اقدام نکنیم؛ مشکلات معیشتی مردم بر دیگر مسائل سایه می‌افکند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، در سفر نیمروزه خود به استان البرز، در دیدار با اقشار مختلف مردم استان البرز، با اشاره به اینکه خدمت به مردم در ماه مبارک رمضان فضیلتی استکه امیدواریم بتوانیم در این مسیر به درستی گام برداریم و از ظرفیت‌ها و نعمات این ماه مبارک بهره ببریم، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه سعی داریم با بهره گیری از ظرفیت مردم مشکلات و موانع را شناسایی و در صدد رفع آن‌ها بر بیاییم، یادآور شد: موضوع امروز کشور در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است که نیاز داریم طبق فرامین مقام معظم رهبری در راستای رفع هرچه سریعتر این مشکلات اقدام کنیم.

رییس قوه قضاییه اضافه کرد: اگر نتوانیم مسئله اقتصاد کشور را برطرف کنیم این موضوع بر دیگر مسائل کشور سایه می‌اندازد و مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

البرز به واسطه تراکم و ترکیب جمعیتی که دارد نیازمند فعالیت‌های ویژه ای است

وی در بخش دیگری به شرایط ویژه استان البرز که در جوار پایتخت قرار دارد اشاره کرد و گفت: این استان زمان زیادی نیست که مستقل شده است و نیازمند نگاه ویژه مسؤولان برای رفع چالش‌ها و ارتقاء زیرساخت‌های خود است.

وی با اشاره به اینکه سعی داریم تراکم و ترکیب جمعیت استان البرز را با نگاهی ویژه و کارشناسی شده مورد پایش قرار دهیم، یادآور شد: حاشیه نشینی و وجود زندان‌ها در استان البرز می‌تواند شرایطی را پدید بیاورد که رسیدگی به آن‌ها باید مورد تأکید مجموعه قضایی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس