پیروزی پرسپولیس برابر ملوان در نیمه اول/ سرخ‌ها دیر راه افتادند

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در شرایطی با پیروزی به پایان رسید که سرخپوشان دیر راه افتادند و به دروازه حریف نزدیک شدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر است از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی بود که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی (۳۶) و سعید صادقی (۴۰) برای پرسپولیس گل زدند.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید صادقی و محمد عمری به میدان رفت.

شاگردان گل محمدی که برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز داشتند، هر چند بازی را با تمایل برای رسیدن به گل شروع کردند اما در ۳۰ دقیقه ابتدایی نتوانستند دروازه مهمان شمالی خود را تهدید کنند.

بااین حال در یکی از معدود موقعیت هایی که نصیب سرخپوشان شد مهدی ترابی در دقیقه ۳۶ توسط مهدی ترابی به گل اول رسید و این تیم جان تازه ای گرفت. چند دقیقه بعد سعید صادقی با ضربه ای محکم و دقیق دروازه ملوان را در دقیقه ۴۰ برای بار دوم باز کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس