کد خبر 1478253
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
۳ ویژگی خاص نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به سه ویژگی خاص این تیم در لیگ برتر اشاره کرد که به‌صورت مطلق به این تیم تعلق دارند.

به‌ گزارش مشرق، ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: در رابطه با بازی امروز هر دو تیم با تمام توان کار کردند و فوتبال زیبایی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی خلق شد اما در نتیجه مغلوب بازی شدیم. جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. شرایط نفت مسجد سلیمان بد و به دور از شرایط یک تیم حرفه‌ای پیش رفت و مسئولان قبلی باشگاه خواسته یا ناخواسته باعث اعتصاب‌های بازیکنان بودند و سود و ثمره خود را از این کار گرفتند.

وی افزود: تیم ما دو بار در این فصل یارگیری کرد؛ یکی اول فصل و یکی نیم‌فصل مسابقات که در هیچکدام من نبودم اما باید اینجا گله‌ام را بیان کنم. تیمی که مال شهر اولین‌هاست و شهر ما همه چیز دارد و با افتخار به کشورمان سال‌ها خدمت کرده، تنها تیم لیگ برتر است که جی‌پی‌اس ندارد و نمی‌توانیم بازیکنان خود را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهیم و از سلامت آن‌ها و عملکرد فنی آن‌ها در طول مسابقه مطلع شویم. هر چند آقای رئیسی و مدیران عالی‌رتبه مناطق نفت‌خیز به جد پیگیر هستند که این نقص را برای مسجد سلیمان برطرف کنند.

وی بیان کرد: زشت است تیمی که سالیان سال در لیگ برتر بوده جی‌پی‌اس نداشته باشد. مس رفسنجان ۴ بازیکن با کیفیت و خوب داشت و من لذت بردم اما نفت مسجد سلیمان تنها تیم لیگ برتر است که بازیکن خارجی ندارد و از این مزیت می‌توان برای نتیجه‌گیری استفاده کرد ولی ما متاسفانه تنها تیم لیگ برتر هستیم که بازیکن یک متر و ۹۰ سانتیمتر به بالا نداریم و شرایط را طوری رقم زدند.

اشکش افزود: بعد از بازی تراکتورسازی تبریز تیم را به دوره بدنسازی بردم و امروز در ادامه بدنسازی بودیم. بدن بازیکنان وقتی یک ماه و ۵ جلسه قبل از بازی تراکتور تمرین کند دوباره باید تمرینات هوازی را شروع کند. این‌ها اتفاقات بدی بود که خط مشی خوبی نبود که آقایان به بازیکنان دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس