کد خبر 1478574
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
واکنش سرمربی تیم ملی والیبال به خداحافظی غفور

سرمربی تیم ملی والیبال به تصمیم امیر غفور مبنی بر خداحافظی از بازی های ملی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی در گفت‌وگویی در خصوص خداحافظی امیر غفور از بازی‌های ملی اظهار داشت: من همیشه اعتقاد به شایسته‌سالاری داشتم و از روی که سرمربی تیم ملی شدم سیاست ما اینگونه شد که بازیکنان باتجربه در زمان مناسب خودش به تیم ملی دعوت شوند تا دچار فرسودگی نشوند. بر همین اساس تصمیم گرفتم که در این مقطع نام امیر غفور را در لیست تیم ملی قرار دهl.

وی افزود: قبل از بازی فینال لیگ برتر من جلسه‌ای با امیر غفور داشتم و به او گفتم که در لیست تیم ملی حضور دارد. او هم بابت این موضوع اظهار خوشحالی کرد اما گفت که برای تصمیم‌گیری نیاز به فرصت دارد. در نهایت زمانی که لیست تیم ملی منتشر شد در تماسی که فدراسیون والیبال با وی داشت از کادرفنی تیم ملی تشکر و اعلام کرد که در حال حاضر آمادگی حضور در اردوی تیم ملی را ندارد. چند روز پیش هم به صورت رسمی اعلام کرد که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: برای غفور که سال‌ها برای والیبال ایران زحمات زیادی کشیده آرزوی موفقیت می‌کنم. او همیشه سربازی تیم ملی بوده و باید قدردان او بود.

عطایی در پایان درباره اینکه بازیکن جدیدی به تیم ملی دعوت می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکنی به تیم ملی دعوت نخواهد شد. اما لیست تیم ملی، بسته نیست و امکان دارد در مقاطع مختلف بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه شوند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس