آمار جان باختگان کرونایی افزایشی شد/کرونا جان 37 بیمار را گرفت

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۵۷۱ رسید.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد:تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۳۴۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۸۷۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۲۸۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۴۹۹ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۴۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۹۸۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۵۷۱ رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۴۸ هزار و ۷۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۸۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۶ میلیون و ۳۰ هزار و ۱۶۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۸ شهرستان وضعیت قرمز، ۷۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۷ شهر در وضعیت زرد و ۱۲۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    2 2
    موقع ۲۲ بهمن کاهشی بود الان که هوا داره گرم میشه شده افزایشی ههههه خودتونید
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      1 0
      جالب اینجاست که همزمان با ماه رمضان وزیر بهداشت اعلام موج هشتم کرد موج های قبلی هم همه شون در ایام فاطمیه و محرم و صفر و ماه رمضان بودند معلومه که با دین و مذهب مشکل دارند و هدفشون ترساندن مردم و کشاندن مردم به بیمارستان و واکسن زدن به مردم است افسوس که در این مملکت اسلامی! پاسخگویی هم نیست و هیچ کس قصد دفاع از مردم ندارد
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    1 0
    کرونا کذب ترین خبر دنیاست که تا الان شنیده ام. کرونا را خدا ساخت تا بینی انسان مغرور را به خاک بمالد. لعنت بر کرونا که این همه کشته داد. کرونا حقیقت ندارد. لعنت بر این مخلوق خدا
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      0 0
      کرونا را شیطان ساخت ومسئولان کشورها هم با شیطان ساخت و پاخت کردند تا هرچه بیشتر بتوانند انسان های آزاده و مخلوقات خدا را یا بکشند و یا برده کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس