کد خبر 1478719
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
چلسی با لمپارد هم باخت/ نیوکاسل جای یونایتد را گرفت

تیم فوتبال چلسی در اولین بازی تحت هدایت فرانک لمپارد یک شکست دیگر را تجربه کرد و نیوکاسل نیز با برتری مقابل برنتفورد جای منچستر یونایتد را در رده سوم گرفت.

به گزارش مشرق، هفته سی‌اُم لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۶ مسابقه همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در دیدارهای مهم امروز، تیم نیوکاسل برابر برنتفورد به برتری ۲ بر یک رسید و ۵۶ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به یونایتد، جای این تیم را رده سوم جدول گرفت. داوید رایا( گل به خودی) در دقیقه ۵۴ و الکساندر ایساک در دقیقه ۶۱ گل‌های نیوکاسل را به ثمر رساندند و ایوان تونی در دقیقه ۱+۴۵ از روی نقطه پنالتی تک گل برنتفورد را به ثمر رساند.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم، تاتنهام ۲ بر یک برایتون را شکست داد. سون هیونگ مین در دقیقه ۷ و هری کین در دقیقه ۷۹ برای تاتنهام و لویس دانک در دقیقه ۳۴ برای برایتون گلزنی کردند. تاتنهام با این برد ۵۳ امتیازی شد اما در رده پنجم باقی ماند.

چلسی هم به‌رغم برکناری گراهام پاتر، با فرانک لمپارد هم نتوانست از بحران عبور کند و امشب با یک گل مغلوب ولورهمپتون شد. ماتئوس در دقیقه ۱۰ تک گل ولورهمپتون را به ثمر رساند. چلسی با این باخت با ۳۹ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند. ولورهمپتون هم ۳۱ امتیازی شد و با ۲ پله صعود در رده دوازدهم قرار گرفت.

در سایر بازی‌ها، استون ویلا ۲ بر صفر ناتینگهام فارست را شکست داد، وستهم با یک گل مقابل فولام به برتری رسید و لسترسیتی مقابل بورنموث یک بر صفر پیروزی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس