کشف اختلاس ۵۰۰ میلیارد ریالی در شهرداری پیرانشهر

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از کشف اختلاس ۵۰۰ میلیارد ریالی در شهرداری پیرانشهر خبر داد.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی در این زمینه افزود: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضائی استان با سو جریانات و فسادهای مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و با صدور دستورات قضائی متهم دستگیر شد.

وی افزود: به منظور طی مراحل قانونی و رسیدگی به اتهام وی موضوع به شعبه بازپرسی ارجاع و متهم با صدور قرار قانونی به زندان معرفی و تحقیقات تکمیلی در جریان بازپرسی ادامه دارد.

عتباتی اضافه کرد: دستگاه قضائی با تمام قدرت در مقابل مفسدین ایستاده و هر جایی فساد و تخلف از قوانین را ملاحظه کند، برخورد بازدارنده خواهد کرد و هیچ گونه ملاحظه کاری و مماشاتی را نمی‌پذیرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور ۲۸ حکم جایگزین حبس فرهنگی خرید کتاب به ارزش بیش از ۷۳۵ میلیون ریال توسط قضات زیر مجموعه طی سال گذشته برای برخی محکومان خبر داد.

عتباتی اظهار کرد: به منظور عمل به سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها با نگاه اصلاح گرانه قضات حوزه‌های قضائی ارومیه، محمدیار، خوی، ماکو، پیرانشهر، شوط و سیمینه در سال ۱۴۰۱ با بهره بردن از ظرفیت قانونی مجازات‌های جایگزین حبس، ۲۸ حکم فرهنگی خرید کتاب صادر شد.

وی ادامه داد: مدیر کل کتابخانه‌های استان ضمن قدردانی از حسن نظر دستگاه قضائی استان در راستای توسعه فرهنگی و حمایت از فرهنگ کتابخوانی با صدور این احکام بیان داشته که از محل این احکام ۷۴۴ نسخه کتاب خریداری و به منظور بهره مندی عموم مردم در اختیار کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌هایی که این احکام را صادر کرده‌اند، قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 3
    فقط در یک حکومت اسلامی و درست و سالم هست که دزدی و اختلاس میشه و حاکمیت باهاش برخورد میکنه و دزد رو دستگیر و پولها رو برمیگردونه حالا اگه زمان پهلوی بود دزدی میشد هیچ کس نه میفهمید نه برخوردی میشد میخوردن همونطور که خوردن یه آب هم روش
    • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      2 0
      الان بی وجود به پهلوی تیکه انداختی یا از حکومت اسلامی ایراد گرفتی؟ دو پهلو صحبت می کنی بی شرف
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    11 0
    خدا لعنتش کنه. ضربه ای که این بیشرف به انقلاب و اسلام میزنه به نظرم از یک کافر بیشتره.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    4 0
    اب منطقه ای کرمان ۷۰ درصد،دزد کسی همـ مانع شه دکش میکنند.
  • محمد IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    اگه واقعا دنبال کشف اختلاس هستین آدرس بدم چند جا تشریف ببرید.شماها فقط دنبال بازی هستید.من جایی رو میشناسم که مدرسه یک ده رو که مال بیت الماله شورای شهرش فروختن زدن به جیب.
  • متین IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    6 2
    کشور دزد ها و اختلاسگر ها
  • :) IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    6 1
    اختلاسگران دزد هنگام فرار داد میزنن: بدحجاب را بگیرین! بدحجآآآآآ🤣
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      1 0
      بله دقیقا
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ ﺑﻬﻤﻦ ﭘﻮﺭ اﻳﮕﺪﺭ IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    ﻣﺸﻜﻞ اﺻﻠﻲ ﻛﺸﻮﺭ ﻫﻤﻴﻦ اﺧﺘﻼﺱ ﺩﺯﺩﻱ ﻫﺎﻱ اﺣﺘﻜﺎﺭ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻫﺴﺖ اﮔﺮ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﺎ ﻗﺪﺭﺕ ﺟﻠﻮ اﻳﻨﻬﺎ ﺭا ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﻨﺪ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻛﺸﻮﺭ ﺣﻞ ﻣﻴﺸﺪ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻓﺴﺎﺩ اﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺭا ﮔﺮﻓﺘﻪ اﮔﺮ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﺑﺎ اﻗﺘﺪاﺭ و ﺟﺪﻳﺖ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﻣﻴﻜﺮﺩﻧﺪ ﻛﺴﻲ ﺟﺮاﺕ اﻳﻦ ﻛﺎﺭﻫﺎ ﺭا ﻧﺪاﺷﺖ
  • امیر IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    دلم سوخت شهر کوچک بوده کم تونسته اختلاس بکنه این رو باید ببرند و پست بزرگتر در شهر بزرگ تر بدهند تا استعدادهای نهفته اش شکوفا بشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس