سومین طلا برای ایران/ ناصر علیزاده قهرمان آسیا شد

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران، سومین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر نورسلطان تورسینوف از قرقیزستان به میدان رفت و در پایان با اقتدار و با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و سومین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست این مسابقات را از آن خود کرد.

علیزاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۱ بر ۱ ماساتو سومی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۷ بر ۲ سونیل کومار از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

علیزاده در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ نیز به مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید و امسال برای سومین سال متوالی بر سکوی نخست آسیا ایستاد.

پیش از این پویا دادمرز در ۵۵ و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال شدند و امین کاویانی‌نژاد نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار فینال وزن ۷۷ کیلوگرم به میدان نفرت و صاحب مدال نقره شد.

امین میرزازاده آخرین نماینده ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف منگ از چین می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانیم و همیشه برای ایران IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 0
    درود بر شیربچه های ایران زمین بخصوص شیران کشتی مازندران . مازندرانی ها الحق و الانصاف کشتی بلدند و بدنبال نتیجه مطلوب ، مدال های خوبی واسه کشورمون میگیرند.احسنت. سیروان از غرب کشور(کوردستان)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس