کد خبر 1479127
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
اکبرپور: چرا فقط آبروی استقلال را در تلویزیون می‌برند!

یک پیشکسوت استقلال می‌گوید: اگر استقلال در مدیریت مشکل دارد چرا با نشان دادن یک شوی تلویزیونی با آبروی آن بازی می‌کنند و چرا مشکلات سایر تیم‌ها را این گونه حل و فصل نمی‌کنند؟

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور در ارزیابی از عملکرد استقلال برابر آلومینیوم اراک، اظهار کرد: آلومینیوم اراک یکی از تیم‌های خوب کشور است که مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه را واگذار نکرده بود و به سایر تیم‌های بالای جدول باج نداده است. در این بازی یکی از عواملی که سبب پیروزی استقلال برابر این تیم شد خودباوری و اتحاد بازیکنان بود و نشان داد که استقلال تیم خطرناکی است. در این دیدار شاهد بازی بسیار زیبا و تماشاپسندی از سوی تیم استقلال بودیم.

وی پیرامون این پرسش که آیا می‌توان گفت استقلال آماده ترین لیگ ایران است؟ گفت: استقلال، پرسپولیس و سپاهان هر ۳ تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند و پتانسیل قهرمانی نیز دارند. البته هر تیمی که لغزش داشته باشد از صدر جدول دور می‌ماند و به راحتی امتیاز از دست خواهد داد، بنابراین امیدوارم روزهای شکست ناپذیری و پیروزی‌های پرگل برای استقلال ادامه داشته باشد تا از صدر دور نشود.

بیشتر بخوانید:

یک مقایسه آماری؛ پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود!

پیشکسوت استقلال همچنین درباره اوضاع عجیب استقلال و حاشیه‌های این تیم از جمله پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی و حذف از آسیا، خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد به تیمی که به این زیبایی بازی می‌کند کمک نمی‌شود. مگر سال‌های قبل به تیم‌های دیگر کمک نمی‌شد که استقلال از این مساله مستثنی باشد؟ اگر استقلال به آسیا می‌رفت و افتخارآفرینی می‌کرد سبب سربلندی کشور می‌شد. چرا باید بین استقلال و سایر تیم‌ها تبعیض قائل شوند؟ باید به این تیم کمک می‌شد تا آسیا را به راحتی از دست ندهد.

چرا با آبروی استقلال در تلویزیون بازی شد؟

اکبرپور با اشاره به برنامه تلویزیونی فوتبال برتر که با حضور فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال و قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی بسیار جنجال برانگیز شد، گفت: شویی را در تلویزیون راه می‌اندازند و ذهن مردم را معطوف آن می‌کنند تا چه چیزی را ثابت کنند؟ اگر استقلال در مدیریت مشکل دارد، به جای این که در تلویزیون مطرح و با آبروی استقلال بازی کنند، به شکل دیگری آن را حل و فصل می‌کردند. مدیریت تیم را زیر سوال می‌برند که مدیر و بازیکن را مقابل هم قرار دهند. چرا مشکلات سایر تیم‌ها را این گونه حل و فصل نمی‌کنند؟ مگر در سایر تیم‌ها پول گم نمی‌شود و این مساله تنها در استقلال رخ می‌دهد؟

استقلال و هوادارانش را نابود کردند

اکبرپور در پایان پیرامون این پرسش که حذف استقلال از آسیا چه تبعاتی می‌تواند برای استقلال داشته باشد؟ تصریح کرد: تبعات زیادی به دنبال دارد استقلال و هواداران آن را با این حرکت به نوعی نابود کردند و در حق این تیم اجحاف شد، اگر فقط استقلال خراب است پس آن را درست کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    5 3
    آبروی اختلاسگران باید برود دزدهای بیشرف
    • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      اره مثل هدایتی ... مثل رویانیان دزد و غارتگر بنزین ... مثل عابدینی ...
  • مسیحا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    4 1
    چون بعد سپاهان استقلال تو بعضی مسائل مالی اول شده ......... اون موقع که رگباری بازیکن خارجی میگرفتید و به پنجره بسته پرسپولیس میخندیدید و روزنامه فتل نمک پراکنی میکرد باید فکر این روزارو هم میکردید .
  • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 2
    انگار نه انگار استقلال هم جزیی از فوتبال این مملکته چرا دولت و فدراسیون کمک نمی کنه مشکلش حل شود به نظر میاد همه منتظر شکست استقلالند چطور به تیمهای دیگه کمک شد اما به استقلال وام هم نمی دهند
  • امپراتور IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    یه زمانی 6امتیاز از پرسپولیس قطبی کم کردند.ولی پرسپولیس باز هم قهرمان شد.اون موقع هیچ مسوولی کک اش نگرید.حالا کیسه از آسیا حذف شده.هم دست به کار شدند.حالا اگه دوچرخه بره آسیا چی میشه،؟اخرش ۶تا از آلتین امارات می خوره دوست از پا درازتر برمی گرده.و فقط مونده عمر عبدالرحمان نماد ۶رو نشون بده.
  • شش تایی ها IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    2 2
    آخه کیسه.دوچرخه ابروش کجا بود.شوالیه خخخخخ
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      نه لنگ ابرو داره. حیف که روزه ام.
  • وطنم ایران IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    2 0
    شوالیه می خواست مسی را بیاره دوچرخه‌سواری بکنه خخخخخ
  • برزیل ایران IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    2 0
    به نظرم دیگه تا دنیا دنیاست.مدیران کیسه مثل پرویز وحاج فال دیگه تو فوتبال پیدایشان نمیشه.دمت گرم آقای قربان زاده
  • ایمان62 IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    3 0
    به نظر من به عنوان هوادار خیلی راضی هستم تمام فسادهای مالی مدیران برملا بشود تا کسی جرات نداشته باشد ضرر مالی به استقلال وارد کند
  • یحیی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    مردیکه دیونه چرا جفنگ میگی پولی که به باش گاه اس دق لال دلقک کمک شد به هیچ باشگاهی کمک نشده است و چون توی اس دق لال دزدی و اختلاس و کلاهبرداری زیاد است به همین دلیل هیچ وقت به جایی نمی‌رسید شلغم
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    یعنی چی.مدیران اختلاس کنن،بعد عوام فریبی و مظلوم نمایی کنن و دولت هم حتما بیاد از بیت المال کمک کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس