جباری: فتح‌الله زاده و مدیران سابق باید پاسخگوی این وضعیت باشند/ قربان‌زاده بی صداقت و ضد استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دو مدیرعامل فعلی و سابق باشگاه باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

به گزارش مشرق، علی جباری در مورد مساله حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: مشکلات استقلال ناشی از انتخاب مدیرانی است که در این باشگاه منصوب کردند. زمان سلطانی‌فر به او گفتم رنگ شما فرق می‌کند اما این دو تیم برای یکجا هستند. شما باید به یک چشم نگاه کنید. گفت برادرم پرسپولیسی است، گفتم نه، شما پرسپولیسی هستی، برادر شما استقلالی است من می شناسم! در مراسمی که یکی دو ماه قبل داشتیم، به وزیر گفتم فردی را منصوب کن که استقلالی باشد و خوب کار کند. شما مدیرانی که آمدند را ببینید تا به آجورلو برسید. من در جلسات شان شرکت نمی‌کردم چون می‌دانستم حرف راست نمی‌زند. عملکرد او را در گذشته می‌دانم. در یک جلسه به معاونین او گفتم چرا در مورد پول‌هایی که گرفته جواب نمی‌دهد و چرا کار باشگاه را درست نمی‌کند.

فتح الله زاده نباید می‌آمد

جباری گفت: همه پول داشتند و ندادند. همان‌ها که به این مدیران پول دادند، اجازه ندادند درست هزینه شود. استقلال را همین آقایان نابود کردند. این همه پول گرفت چرا بدهی باشگاه را نداد؟ بعد هم برای هواداران سخنرانی کرد، گفت به پیشکسوتان آپارتمان می‌دهم، برادرزاده‌اش را به کار گرفت و خیلی مسائل دیگر... بعد هم کار را به فتح الله زاده دادند. او نباید می‌آمد و اشتباه کرد. انتقادات از فتح الله زاده درست است اما چرا در مورد مدیران قبلی صحبت نمی‌شود؟ آن‌ها کار را به جایی رساندند که الان این وضعیت باشد.

کاپیتان سال‌های دور استقلال تصریح کرد: هر جرمی که به گردن فتح الله زاده است، چندبرابرش گردن مدیران سابق است. فتح الله زاده خطا کرده اما خطای بیشتر از مدیر قبلی بوده، او پول بیشتری در اختیار داشت اما هزینه‌های بیخود داشت. من شنیدم که به فتح الله زاده گفتند 300 میلیارد در حساب باشگاه است. مدیرمالی زمان آجورلو که فتح الله زاده هم او را نگه داشت گفت چک کشیدند و همه پول‌ها را گرفتند. اگر قرار باشد کسی محاکمه شود همه مثل فتح الله زاده باید پاسخگو باشند. فرقی نمی‌کند. همه مثل هم هستند.

بیشتر بخوانید:

وعده پوچ تاج به استقلال و پرسپولیس

هوادار استقلال نباید حرف رکیک بزند

وی افزود: استقلال یک تیم مردمی است. الان برخی خانواده‌ها ناراحت و عصبی هستند. باشگاه استقلال همیشه سرمشق بوده اما متاسفانه الان تعدادی انگشت شمار حرف‌های رکیکی می‌زنند که وجهه فرهنگی باشگاه را از بین می‌برد. هواداران از مشکلات به وجود آمده، ناراحت هستند. درست اما باید منطقی برخورد کرد. با فحاشی کار درست نمی‌شود. من از این گله دارم. هوادار حق دارد اعتراض کند و حرف بزند. هیچ شکی در این نیست ولی اعتراض می‌تواند مودبانه باشد. ما قهرمان آسیا هستیم و بهترین هوادار را داریم.

به پیشکسوتان وعده خانه دادند تا صحبت نکنند

جباری گفت: همه مدیران به خصوص دو مدیرعامل آخری باید بیایند جوابگو باشند. چرا باید این وضعیت باشگاه باشد؟ مدیرعامل قبلی تا رسید قرارداد فرهاد مجیدی را 3 ساله کرد. چرا؟ به خاطر هوادار که هوایش را داشته باشند. به پیشکسوت‌ها گفت به شما خانه می‌دهم. چرا؟ چون صحبت نکنند و او کار خودش را بکند. پول را گرفت و رفت. هرطور دوست داشتند پول را خرج کردند. یک سری را استخدام کردند. راننده 25 میلیونی آوردند و... بعد هم این مشکلات را به فتح‌الله زاده دادند. او هم به امید آن پول آمد اما بدتر شد.

به پیشکسوتان استقلال وعده خانه دادند تا صحبت نکنند

این استقلال توانایی موفقیت در آسیا را داشت

وی تصریح کرد: با استقلال بد هستند. چرا این مدیران را منصوب می‌کنند؟ چون نمی‌خواهند تیم نتیجه بگیرد. استقلال می‌توانست در آسیا نتیجه بگیرد. پتانسیل و توانایی حضور در 4 تیم را داشت و شاید حتی با تقویت برخی پست‌ها می‌توانست به قهرمانی برسد ولی نمی‌خواهند و دوست ندارند. به فتح الله زاده گفتم از افرادی استفاده کند که کاری باشند و بتوانند کمک کنند. نه اینکه عده‌ای در دفتر بنشینند و لیدرها را دور خودشان جمع کنند. مردم انتظار دارند. دوست دارند تو همان مقام‌هایی که قبلا آوردی را تکرار کنی، مستلزم این است که نیروی قوی کنارت باشد.

قربان زاده صداقت ندارد

جباری در مورد مناظره رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیرعامل استقلال، گفت: قربان زاده هم شوآف می‌کند. جایی که به نفعش باشد حرف می‌زند. به هیچکدام از این آقایان اعتقاد ندارم چون دروغ می‌گویند. اصلا دلشان نمی‌خواهد این باشگاه به افتخارات بیشتر دست پیدا کند. قربان زاده ضد استقلال است. زمان سلطانی فر هم همین حرف ها را زدم و در آرشیوها است. قربان زاده هم صداقت ندارد. خود سجادی پرسپولیسی است. عیب ندارد اما باید دو تیم را به یک چشم ببیند.

ساپینتو با شعور است و هواداران باید قدر این تیم را بدانند

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه سوای دیگر موضوعات، طرح موضوع چک‌های فتح الله زاده هواداران را خیلی ناراحت کرد، اظهار داشت: می‌دانم. هوادار حق دارد اما انگیزه قربان زاده چه بود؟ او می‌خواست هوادار را تحریک کند و تیم را به هم بریزد. خوشبختانه بچه‌ها آگاه هستند. ساپینتو هم آنقدر با شعور است که توانست به خوبی تیم را حفظ کند و روند نتیجه گیری خراب نشود. خود بازیکنان هم در این موفقیت دخیل هستند. آن‌ها به حرمت هواداران خوب کار می‌کنند. این ارزش دارد و هوادار باید قدر بازیکنان را بداند. احترام به هوادار گذاشته‌اند که خوب نتیجه می‌گیرند. نباید این را نادیده گرفت.

وی افزود: بااینحال اصل حرفم این است که آقایان به ریشه استقلال ضربه می‌زنند. اگر در مورد اشکالات واقعا راستگو باشند؛ مشکلات پرسپولیس خیلی بیشتر است. ان‌شاالله مشکلات حل شوند. من شنیدم تلاش‌هایی می‌کنند. البته قبول دارم که دیر شده و قبلا باید این کار انجام می‌شد. انتقادات و حرف‌های هواداران درست است. حق دارند و فتح الله زاده باید پاسخگوی آن‌ها باشد. ان‌شالله فرجی شود تا هواداران و خانواده‌هایشان به آرامش برسند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    وقتی تو گل گیر میکنن میگن وزیر پرسپولیسیه. همین وزیر با فرناز عکس داره
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    انشاالله دیگر باید بفکر خانه آخرت باشند تا آپارتمان.
  • ا.م IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    به جدم این هم متوهم تشریف داره مگه فتح اله زاده هم پرسپولیسیه،دست برداریدازتوهمات کودکانه وهواداری کور کورانه همونطور که اول مصاحبه گفت آجرلووباندش بایدبه چهارمیخ کشیده بشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس