کد خبر 1479460
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
افزایش حمله به کلیساها در آمریکا

تهران- ایرنا- گزارش یک اندیشکده آمریکایی نشانگر این است که حمله به کلیساها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته در این کشور افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، اندیشکده «شورای پژوهش خانواده» (FRC) که این حملات را از ماه ژانویه تا ماه مارس ثبت کرده، اعلام کرده که این حملات در مقایسه با همین بازه زمانی در سال ۲۰۲۲، ۳ برابر افزایش یافته است.

در گزارش این اندیشکده که با عنوان "خشونت‌ها در کلیساها" منتشر شده آمده است: ۶۹ حمله به اماکن مذهبی در مدت زمان سه مامه اول سال جاری ثبت شده است.

این سازمان محافظه کار در گزارش خود پیش بینی کرده است که اگر همین روند ادامه پیدا کند، سال ۲۰۲۳ بالاترین میزان از این نوع حوادث در طول ۶ سالی است که FRC آنها را دنبال می‌کند.

این گزارش از جمله این حملات به کلیساها را آتش افروزی، حمله با سلاح و تهدید به بمب گذاری بر شمرده است. درحالیکه بیشتر موارد، خرابکاری سطحی از جمله دیوار نویسی و تخریب اموال بوده اند.

حمله به کلیساها در ۲۹ ایالت آمریکا ثبت شده که کارولینای شمالی بیشترین آمار را با ۷ حادثه دارد. ایالت‌های اوهایو و تنسی نیز هر کدام با ۵ مورد از این حملات در رده‌های بعدی هستند. هیچ گونه از این حملات در ۲۱ ایالت دیگر و منطقه کلمبیا اتفاق نیافتاده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    کدام کلیساها ، کلیساهایی که به همجنسگرایان اجازه ازدواج در آن مکان میدهند و یا کلیساهایی که مخالف ازدواج همجنس‌گرایان در آن مکان هستند؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس