کد خبر 1479525
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
ستایشی

ستایشی در رابطه توییت داوری در خصوص کشته شدن فردی با سه گوله که در دستگیری محسن شکاری نقش داشته است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.

به گزارش مشرق، نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه، امروز سه‌شنبه (۲۲ فروردین ماه) با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد. ستایشی در پاسخ به سئوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.

وی افزود: ما گزارش یا پرونده‌ای مبتنی بر موضوع مورد سوال نداریم لذا مطلب صحیح نیست اما اگر اظهارات من را استماع می کنند اگر دلیلی برای اثبات مطالب خود دارد آن را ارائه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    به همین راحتی! سخنگو اگر حقوقدان است و قطعا پیش از خبرنگار مزخرفات داوری را از طریق واحدهای ارتباطات رسانه ای قوه قضائیه دریافت کرده بوده، باید داوری یا هر جانور دیگر که اقدام به اشاعهٔ اکاذیب می کند توسط مدعی العموم باید بازداشت و مجازات شود. معدوم محسن شکاری جلاد مگر چه شآنی دارد که حتی ضد انقلاب بخواهد برایش هزینه کند همان معرکه گیری مجانی و آه و واویلای از چند هزار کیلومتری از سرش هم زیاد است. شکاری معدوم ملعون یک لات بی همه چیزی بود که با قمه خیابان بست و به حافظان امنیت حمله ور شد و سرتا پا آلوده به انواع فساد و فحشا بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس