کد خبر 1479527
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
آخرین وضعیت پرونده رضا کیانیان و دو متهم دیگر از زبان ستایشی

سخنگوی قوه قضائیه درخصوص برنامه قوه قضائیه برای جلوگیری ازافزایش تورم اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور این موضوع و مهم را به عنوان برنامه دردستور کار قرار داده و قوانین متعددی در حوزه رشد تولید داریم.

به گزارش مشرق، سخنگوی قوه قضائیه در ادامه و در خصوص برنامه قوه قضائیه برای جلوگیری از افزایش تورم اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور در اجرای قانون اساسی تکالیف نظارتی دارد و این موضوع و مهم را به عنوان برنامه در دستور کار قرار داده و قوانین متعددی در حوزه رشد تولید داریم.

وی عنوان کرد: در حوزه پولی نیز نظارت داریم و این موضوع در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور است و با توجه به مطالبات بانک‌ها، اثر آن کاهش نقدینگی است و در این موضوع مؤثر در مقام است. اضافه برداشت از بانک مرکزی که مؤسسات اعتباری و مالی و بانک‌ها این موضوع را از گذشته داشتند که در حال پیگیری و نظارت است‌.

ستایشی گفت: عاملی که منجر به ایجاد تورم در اقتصاد شده و ملت عزیز را مورد فشار و در تنگنا قرار داده است، باید با کاری دقیق، سنجیده، علمی و فنی و کمک همه‌جانبه همه دستگاه‌ها مرتفع شود و نگاه ما این این است که موجبات تحقق و تجلی شعار سال به احسن وجه نمود پیدا کند.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه تصریح کرد: معاونت منابع انسانی اعلام کرده است که فراخوان ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا از ۲۹ فروردین سال جاری تا هفتم اردیبهشت‌ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    دست از شعار و برنامه های کاغذی بردارید و باکمی عمل باعث ارامش در جامعه شوید با این دست فرمان شما انتهای راه ترکستان است
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    جوک 1402

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس