بیانیه گردان‌های المجاهدین درباره هدف قراردادن نظامیان صهیونیست

گردان‌های المجاهدین از گروه‌های مقاومتی در کرانه‌باختری، درباره هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه العین در نابلس، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، گردان‌های المجاهدین شاخه نظامی جنبش المجاهدین فلسطین، از هدف قراردادن نظامیان صهیونیست در جریان یورش آنها به اردوگاه العین در شهر نابلس، خبر داد.

در بیانیه گردان‌های المجاهدین آمده است: مبارزان مقاومت در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه العین، آنها را هدف تیراندازی شدید خود قرار دادند.

نظامیان صهیونیست در جریان این یورش منزل یکی از مبارزان فلسطینی را محاصره کرده بودند. آنها در نهایت یک مبارز فلسطینی را بازداشت کردند اما آماج عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفتند.

در پی تیراندازی شدید مبارزان مقاومت، ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دو نظامی از جمله یک افسر خود در این رخداد، اذعان کرد.

پیش از این نیز گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) از دیگر گروه‌های مقاومتی در کرانه باختری از تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست در اردوگاه العین خبر داده بود.

عرین الاسود اعلام کرد که مبارزان مقاومت توانستند در جریان یورش نظامیان صهیونیست، آنها را در یک کمین گرفتار کرده و به سوی آنها تیراندازی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 1
    مسخره بازی های بی پایان اسرائیل و فلسطین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس