کد خبر 1479550
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
جزئیات "مدل هوشمند" مقابله پلیس با بی‌حجابی

سردار رادان فرمانده فراجا در برنامه صف اول: رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    4 0
    همه این ها درست. ولی اگر می‌خواهید جواب بده و دوباره اغتشاش به پا نشه خواهشا با احترام و اخلاق خوب اقدام شود. ان شالله
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 1
    سردار رادان دوستت داریم. اول چون عمرتو وقف ایران کردی. دوم چون اصفهونی هستی! شیرین ترین لهجه دنیا لهجه اصفهونی اس! آدم ez شنیدنش کیف میکوند!
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    تو رو خدا مواظب باشین قضییه مهسا دوباره تکرار نشود. اغتشاشگران بشدت دنبال احیای پروژه مهسا با جریانی مثل همان جنس هستند. سلبرتی ها به خط شده اند تا ذهنها را آماده سازند.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    3 0
    به نظرم خطوط موبایلشونم قطع کنید
  • S.m DE ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    با سلام. چند پیشنهاد برای مدیریت حجاب در محیط عمومی البته هم زمان با فرهنگ سازی و اقدامات ایجابی مبتنی بر برخورد محبت آمیز و تبیینی و مستمر و در ضمن با توجه به شرایط و حساسیت ها و وجود فرصت طلبان برای ایجاد اغتشاش و تنش اجتماعی و سیاسی برای کشور ، پیشنهادات به شرح موارد زیر می باشد : حتما میبایست : تصویب قوانین در مجلس به صورت دقیق ، هوشمند ، جامع ، به روز و حتما به صورت غیر تنش زا بر مبنای محرومیت های قانونی هوشمند مالی و بانکی و اداری و تجاری و صنفی و اجتماعی و تحصیلی و .... ۱- در مورد اکثریت افراد بد حجاب در ابتدا می بایست شناسایی شخص متخلف و احراز هویت دقیق و قطعی آنها بوسیله دوربین ها و همچنین تهیه فیلم و عکس تکسط دوربین های ثابت یا توسط وکربین انواع ضابطین معتمد و آموزش دیده  و ارسال و پردازش در نرم افزارهای هوشمند به منظور تشخیص دقیق هویت شخص متخلف انجام شود. ۲-مسند سازی و ثبت محرمانه تخلف و کم حجابی انجام شده با توجه به ثبت تصویر و مکان و زمان برای شخص متخلف و بد حجاب در سامانه و پایگاه داده های جامع و هوشمند و امن و یکپارچه. ۳- اعلام شدن تخلف قطعی ومحرز انجام شده ، به صورت سیستمی و محرمانه با پیام رسان رسمی به شخص متخلف و در مراحل بعدی  در صورت شدت و تکرار تخلف بدحجابی باید فرد متخلف احضار شود ، به صورت خود معرفی به مراکز مورد نظر. ۴- در صورت عدم مراجعه و تعیین تکلیف توسط شخص متخلف تا زمان رجوع شخص متخلف به مراکز قانونی میبایست محدودیت های موقت مالی و بانکی و اداری و تجاری و اجتماعی و صنفی به صورت هوشمند و دقیق و سیستمی و یکپارچه اعمال شود. ۵- در موارد تخلف شدید و یا پر تکرار ، معرفی به کلاسهای توجیهی برای تبیین لزوم حجاب و عفاف در سطح عمومی جامعه  به صورت غیر فشرده و بین ۵ تا ۱۰ جلسه در محیطی آرام و منطقی و محترمانه و کم تعداد با توجه به سابقه فرد متخلف و همچنین حتما باید تعیین بعضی از محدودیت های موقت مالی و بانکی و اداری و تجاری و اجتماعی و صنفی تا تکمیل دوره ها و کلاسها. ۶- تعیین مجازات تخلف بد حجابی( تخلف شدید و پرتکرار ) به صورت قانونی و هوشمند و جامع و سیستمی و پلکانی و موقت به شکل محدودیت ها و جریمه مالی و بانکی و تجاری و صنفی و اداری و محروم شدن از بعضی از فعالیت اجتماعی ، جلوگیری از خروج از کشور بین ۱ ماه تا ۲ سال ، عدم صدور بلیط برای مراکز تفریحی
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 1
    وظیفه پلیس در ایران بعد انقلاب اول و دوم و سوم کلا بحث حجاب این مسائل حاشیه ای بوده است درجه چهارم وظیفه اصلی مقابله با ارازل و کیف قاپ روند پیگیری دزدیها و.... بسنجین میفهمین
  • مریم IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    1 0
    خدا نیامرزه اون دختره کوموله ،الان هر روز تو گور داره میسوزه که باعث این همه بی حجابی و گناه شد
  • علی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    0 0
    ی ماسک و عینک دودی کافیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس