تاج نسخه بزرگسالان را برای امیدها هم پیچید/ رونمایی از سرمربی جدید در ابتدای هفته آینده

فدراسیون فوتبال ابتدای هفته آینده از سرمربی جدید تیم فوتبال امید رونمایی می‌کند.

به گزارش مشرق، بلاتکلیفی نیمکت تیم فوتبال امید همچنان ادامه دارد و با وجود گذشت ۷ ماه از پایان کار مهدی مهدوی‌کیا، هنوز سرمربی جدید معرفی نشده است.

پس از آنکه اواخر اسفند سال گذشته با انتخاب امیر قلعه‌نویی، تکلیف تیم بزرگسالان مشخص شد، انتخاب سرمربی تیم امید تبدیل به اولویت فدراسیون فوتبال تبدیل و مهدی تاج وعده داد که سرمربی جدید امیدها به زودی معرفی خواهد شد.

با گذشت یک ماه از وعده رئیس فدراسیون فوتبال گفته می‌شود قرار است هفته آینده سرمربی جدید تیم امید معرفی شود تا این تیم هم از بلاتکلیفی دربیاید، به خصوص این که امیدها باید آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو در اواخر تابستان امسال شوند و پس از آن برای شرکت در انتخابی المپیک پاریس آماده شوند.

مهران فرقانی سرپرست تیم فوتبال امید درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم امید گفت: پروسه انتخاب سرمربی امید به مرحله نهایی رسیده است و آقای تاج روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده سرمربی جدید را انتخاب و معرفی خواهند کرد.

فرقانی درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره خارجی یا داخلی بودن سرمربی امید به گوش می‌رسد، اظهار داشت: سرمربی جدید تیم امید از بین گزینه‌های داخلی انتخاب و هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

سرپرست تیم امید درباره چرایی طولانی شدن انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید هم تصریح کرد: در این باره اطلاعی ندارم و در جریان این مسئله نیستم.

فرقانی در ادامه با اشاره به آغاز اردوی تیم امید پس از پایان لیگ برتر، گفت: پس از انتخاب سرمربی جدید در هفته آینده، جلسه با وی برای برگزاری اردوها برگزار می‌شود و اولین اردوی تیم امید خردادماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    1 0
    سلام علیکم ، انشاءالله روزی میشه که شخصی نسخه ی آقای مهدی تاج بپیچد ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس