کد خبر 1480412
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
حمایت مسلمانان سوئد از آرمان فلسطین

اقشار مختلف مسلمان ساکن سوئد روز جمعه همگام با آزادی‌خواهان سراسر جهان جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و با سردادن شعارهایی از آرمان‌ آزادی قدس حمایت کردند.

به گزارش مشرق، شرکت کنندگان به مناسبت روز جهانی قدس، مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کرده و بر ایستادگی خود در کنار مجاهدین در کرانه باختری و سراسر فلسطین و گروه‌های مقاومت و همه آزادگان تاکید کردند.

آن‌ها ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم های فلسطین، ایران و عراق شعارهایی را در حمایت از آزادی قدس شریف و برائت از دشمنان خدا سردادند. عدالت برای فلسطین، پایان اشغالگری، از مسجدالاقصی دفاع کنید و دست از مسجدالاقصی بردارید از دیگر شعارهایی بود که شرکت کنندگان در مراسم امروز فریاد زدند.

آن‌ها همچنین پلاکاردهایی را حمل می‌کردند که تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی را نشان می‌داد و عبارت‌هایی در محکومیت این رژیم جنایتکار نوشته بود.

یکی از پلاکاردهایی که جلب توجه می‌کرد تصویر مسجدالاقصی و فرمانده فقید نیروی قدس بود که زیر آن نوشته بود: دفاع از فلسطین نمونه واقعی دفاع از اسلام و قرآن است.

آخرین جمعه ماه رمضان، هر سال روز تجدید پیمان با آرمانی است که چهل و سه سال پیش به نقطه اتصال آزادی‌خواهان جهان تبدیل شد و حمایت از مظلوم را به ارزشی انسانی تبدیل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس