کد خبر 1480488
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
سفر اعضای هیئت فنی عربستان به مشهد مقدس

هیأت فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به جمهوری اسلامی ایران روز جمعه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر نمود.

‌به گزارش مشرق، هیأت فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به جمهوری اسلامی ایران روز جمعه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر نمود و در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مورد اسقبال محمد بهشتی منفرد رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان رضوی قرار گرفت.

بهشتی منفرد ضمن خوش آمد گویی به هیأت عربستان سعودی ابراز امیدواری کرد، با فعال شدن نمایندگی‌های سیاسی دوکشور؛ روابط این دو کشور مهم و مسلمان در منطقه گسترش یابد و اتباع دو کشور ایران و عربستان بتوانند چون گذشته به جمهوری اسلامی ایران سفر نمایند.

در این دیدار ناصر بن عوض آل غنوم رئیس هیأت سعودی از استقبال گرم مسئولان وزارت خارجه ایران و تسهیل روند سفر هیأت عربستان به ایران تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار امیدواری نمود احیای روابط میان دو کشو بزرگ مسلمان در منطقه موجبات خیر و برکت و افزایش همکاری‌ها میان کشورهای منطقه گردد.

هیأت عربستان سعودی در هفته گذشته از سفارت و اماکن دیپلماتیک خود بازدید نمود و متقابلاً هیأت فنی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد مقدمات بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض؛ کنسولگری کشورمان در جده و دفتر نمایندگی کشورمان نزد سازمان کنفرانس اسلامی به عربستان سعودی سفر نمود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس