کد خبر 1480536
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
عکس | مردی که همسر و ۲ فرزندش را کشت | قاتل خونسرد: احساس خاصی ندارم؛ از عذاب دیدن آنها رها شدم

مردی که در اقدامی جنون‌آمیز در تهران همسر و ۲ پسرش را با وینچستر کشت، از علت این قتل عام خانوادگی گفت.

به گزارش مشرق، ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح دوشنبه ۲۱ فروردین‌ماه مردی با صورتی بهت‌زده و آرام وارد کلانتری رباط کریم شد و در یک جمله کوتاه اما شوک‌آور گفت: من همسرم و ۲ پسرم را کشتم! این جمله کافی بود که افسر کلانتری گشت ویژه‌ای را به خانه این مرد در شهر پرند بفرستد. وقتی مأموران کلانتری به طبقه هفتم ساختمان رسیدند با صحنه دلخراش ۳ جسد غرق در خون روبه‌رو شدند.

دقایقی بعد بازپرس کشیک قتل به همراه تیم جنایی و تشخیص هویت پای در قتلگاه مادر و پسران نوجوانش گذاشتند و دست به تجسس‌های میدانی زدند. شاهدان ماجرا در این تحقیقات ادعا کردند صدای شلیک گلوله‌ها را شنیده‌اند بلافاصله پدر خانواده را دیده‌اند که از خانه بیرون آمده و نزد آنها ادعا کرده است همسر و دو پسر ۹ساله و۱۷ساله را کشته و محل جنایت را ترک کرده است. بازپرس پس از تأیید شدن مرگ زن ۳۷ساله و ۲ پسرش دستور داد هر ۳ جسد به پزشکی قانونی منتقل شوند. معاینه اولیه پزشک در صحنه جنایت نشان می‌داد هر ۳ مقتول در اثر شلیک گلوله جان باختند.

مردی که همسر و ۲ فرزندش را کشت +عکس

اعترافات عامل قتل عام خانوادگی

عامل جنایت که پس از اعتراف به جنایت‌هایش بازداشت شده بود به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

این متهم درباره انگیزه‌ جنایت‌هایش چنین ادعا کرد: همسرم سر ناسازگاری داشت و به دنبال اختلاف‌هایی که با هم پیدا کرده بودیم تصمیم گرفتم او و ۲ پسری را که داشتیم، بکشم. اختلاف آنقدر زیاد بود که دیگر تاب نیاوردم و تصمیم گرفتم برای همیشه به زندگی‌شان پایان بدهم و بعد خودم را به پلیس معرفی کردم.

مردی که همسر و ۲ فرزندش را کشت +عکس

گفت‌وگو با عامل قتل عام

خونسردی‌اش قابل درک نیست؛ انگار نه انگار کسانی را به قتل رسانده که جگرگوشه‌هایش بودند.

چند سال داری؟

۴۷ سال

چند کلاس درس خواندی؟

دیپلم دارم.

شغلت چه بود؟

در کار تأسیسات ساختمان بودم.

چرا خودت را بعد از قتل به پلیس معرفی کردی؟

چیزی برای از دست دادن نداشتم، زندگی‌ام خراب شده بود و خودم را معرفی کردم.

چه اتفاقی افتاد که با همسرت اختلاف داشتی؟

رفتارهایش آزارم می‌داد و ناسازگار بود.

چرا با هم مشکل داشتید؟

اختلاف‌های زیادی باهم داشتیم طوری که دیگر تاب دیدنش را نداشتم.

چند وقت بود که با همسرت مشکل داشتی؟

۵ سالی بود که باهم درگیربودیم.

چرا بچه‌ها را کشتی؟

از زندگی متنفر بودم می‌خواستم همه مشکلات تمام شود.

چرا سعی نکردی از طریق قانون مشکل‌ات را حل کنی؟

حوصله قانون را نداشتم و خیلی حالم خراب بود. از وضعیتی که داشتم هر روز متنفرتر می‌شدم.

چند سال است که ازدواج کردی؟

۲۳ ساله ازدواج کردم.

همسرت خانه‌دار بود؟

خیر، او معلم بود.

الان چه احساسی‌داری که مرتکب ۳ جنایت شدی؟

احساس خاصی ندارم از این عذاب رها شده‌ام و دیگر آنها را نمی‌بینم.

ساعتی قبل از جنایت را توضیح بده؟

نقشه را مدام در ذهنم مرور می‌کردم و تا ساعت ۳ نیمه شب بیدار بودیم و بعد خوابیدیم. ساعت ۸ صبح همه را بیدار کردم و بعد کارم را انجام دادم.

وینچستر را کی تهیه کردی؟

از خیلی قبل این تفنگ را داشتم.

آن را از کجا آوردی؟

از پدرم گرفته بودم.

چرا فکر کردی که با کشتن آنها همه چیز حل می‌شود؟

دیگر نمی‌خواستم آنها را ببینم و دیدن آنها خیلی آزارم می‌داد، می‌خواستم این کابوس تمام شود.

توصیه‌های اجتماعی پلیسی

سرهنگ علی زنگنه رئیس پلیس رباط کریم درباره این پرونده جنایی می‌گوید: کم رنگ‌تر شدن نقش بزرگترها در حل و فصل مشکلات زوجین زمینه را برای درگیری‌ها بیشترو بیشتر می‌کند و با چالش‌های جدی روبه‌رو می‌سازد.

اعتیاد به فضای مجازی مسموم وشبکه‌های اجتماعی بنیان خانواده را ضعیف کرده و باعث فاصله بین اعضای خانواده شده‌ است‌.

برخی بدعت‌های اخلاقی در نتیجه ترویج همین شبکه‌های اجتماعی عرصه را برای دوری بیشتر بین زوجین فراهم کرده است. نه دیگر زن جایگاه خودش را دارد و نه مرد سرش به خانواده‌اش است این رفتارهای مسأله دارسرانجام ارزش‌ها را زدوده و نفرت وکینه را جایگزین کرده است.

کمرنگ‌تر شدن موضوع صبر و تحمل در بروز چالش‌ها از دیگر موارد مهم است و باید توجه داشته باشیم که خشونت‌های ناگهانی قطعاً قدرت تدبیر را از ما می‌رباید و باید بیش‌از پیش به عاقبت ماجرا فکر کنیم.

سرهنگ سواری‌پور رئیس پلیس آگاهی استان البرز نیز درباره این پرونده گفت: رسیدگی به این پرونده کماکان ادامه دارد متهم مسائلی را عنوان کرده است که باید منتظرنتایج آزمایش آن از پزشکی قانونی باشیم.

وی همچنین درباره سلامت روانی متهم نیز گفت:هنوز تست روانشناختی متهم تکمیل نشده و نمی‌توان درباره مسائل روانی وی قضاوت کرد.

همچنین، سروان علی شهریاری معاون اجتماعی رباط کریم با تأکید از مردم خواست در برابر چالش‌های زندگی به راحتی می‌توانند از خدمات مشاوران روانشناسی کمک بگیرند تا دیگر مانند این متهم گرفتار جنایت‌های هولناک نشوند.

وی تأکید کرد: باید سعی کنیم قدرت صبر را بالا ببریم تا دیگر اسیر رفتارهای احساسی نشویم.خشونت را نمی‌توان از بین برد اما با راهکارهایی می‌توان آن را مهار کرد. اینکه رفتارهای عصبی قدرت اختیار شما را می‌رباید نتیجه مشکلاتی در روان شما دارد که باید آن را درمان کنید. مردم آنطور که به جسم خود بها می‌دهند برای روح خود ارزش قائل نیستند. این واقعیت زندگی است که ناملایمات کمی بیشتر و کمی کمتر در زندگی مردم وجود دارد و نمی‌توان گفت که هیچ وقت این مسائل برای کسی به وجود نمی‌آید. مهم آن است که یاد بگیریم وآموزش ببینیم که در شرایط بحرانی چطور عمل کنیم.

نظر روانشناس درباره قتل عام رباط کریم

در این مورد پارانوئید و اختلال روانی متهم به دنبال مصاحبه روانشناختی به چشم می‌خورد. قاتل دارای افسردگی مزمن همراه با احساس بی‌کفایتی و گناه است، احساس خصومت و کینه توزی دارد، پرخاشگر- نافعال، مضطرب، ناپخته و دچار خودکوچک بینی است، عموماً نگرانی‌های بسیار دارد، انباشته از ترس، عصبی و تحریک پذیر توصیف می‌شود.

اضطراب فرد موجب رفتارهای ناسازگارانه‌ای مانند نگرانی، بی‌تصمیمی و وسواس در امور جزئی می‌شود و دارای تعارض‌های عاطفی و شخصیتی حل نشده فراوانی است. درگیر محرومیت‌های هیجانی، حس بی‌ارزشی و احساس رهاشدگی است و نسبت به دیگران بی‌اعتماد و بدبین است.

فرد فکر می‌کند که دیگران از او سوءاستفاده می‌کنند، به او آسیب می‌رسانند و یا فریبش می‌دهند. بدون آنکه دلیل کافی برای این ادعا داشته باشد. این نو ع بیماران چنین علائمی دارند فکر و ذهنش دائماً مشغول شک و تردیدهای ناموجه درباره وفاداری و قابل اعتماد بودن دوستان و همکاران است.

به درددل کردن با دیگران تمایل ندارد زیرا بی‌دلیل می‌ترسد اطلاعاتی که در میان می‌گذارد با بدجنسی علیه او به کار برود. حرف‌های بی‌منظور و مهربانانه دیگران و رویدادهای کاملاً خنثی را حرف‌ها یا رویدادهایی تحقیرآمیز یا تهدیدآمیز تلقی می‌کند. به طور دائم کینه نگه می‌دارد.

جملاتی را علیه شخصیت و آبروی خود کشف می‌کند که برای دیگران مشخص و آشکار نیست و به سرعت، با عصبانیت یا با حمله متقابل به آنها واکنش نشان می‌دهد. به طور مکرر، بدون توجیه منطقی، درباره وفاداری همسر یا نامزد خود شک می‌کند.

خصیصه بنیادین اختلال شخصیت پارانوئید، شکاکیت و بی‌اعتمادی به دیگران است که تظاهرات آن به صورت تمایلی است نافذ و ناموجه برای تفسیر اعمال دیگران به اعمالی که گویا به قصد تحقیر یا تهدید بیمار انجام شده است.
این تمایل در اوایل بزرگسالی شروع می‌شود و در زمینه‌های مختلفی نمایان می‌گردد. افراد مبتلا به این اختلال تقریباً همیشه منتظر آن هستند که دیگران به طریقی آنها را استثمار کنند یا به آنها ضرر برسانند.

آنها در بسیاری از اوقات بی‌هیچ توجیهی، در وفاداری یا صداقت دوستان و همکاران خود تردید می‌کنند.

اغلب حسادت مرضی دارند و در وفاداری همسر خود بی‌دلیل شک می‌کنند.

این گونه بیماران در واقع احساسات خودشان را برون‌سازی می‌کنند و دفاع مورد استفاده آنها فرافکنی است، یعنی تکانه‌ها و افکاری را که خود دارند و برایشان غیر قابل قبول است، به دیگران نسبت می‌دهند.
افکار انتساب به خود و خطاهای ادراکی که قابل دفاع منطقی است، در این بیماران شایع است.

بیماران مبتلا به این اختلال، حالت عاطفی محدودی دارند و به نظر می‌رسد فاقد هرگونه احساس و هیجانی باشند. آنها از اینکه مستدل و عینی می‌اندیشند، به خود می‌بالند، حال آنکه چنین نیست.

اینها آدم‌های گرمی نیستند و قدرت و منزلت افراد آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به آن دقیقاً توجه دارند و اگر کسی را ضعیف و بیمار بیابند، یا ببینند که اختلال یا نقصی در وضع و حالش وجود دارد، به وی با دیده تحقیر می‌نگرند.

افراد مبتلا به اختلال شخصیت پارانوئید ممکن است در موقعیت‌های اجتماعی، آدم‌های فعال و کارا به نظر برسند، حال آنکه اغلب دیگران را فقط می‌ترسانند یا افراد را به جان هم می‌اندازند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    46 4
    عكس اون بنده خداها لازم بود ؟
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      56 6
      حوصله قانون را نداشته شنیدید میگن قانون زیاد بی قانونی میاره بفرما از بس تو این دادگاهاو بانکها و ادارات مردم رو علاف میکنید اینم نتایجش
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      10 3
      ریشه و دلیل اصلی بیماری های روانی و این جنایتکاری ها بی ایمانی . برنامه های مخرب ماهواره ای . پخش اخبار خیانت های خانوادگی در فضای مجازی و رسانه ای و مشکلات اقتصادی و از همه بدتر رفتارهای بی ادبانه همسران در تحقیر همسر است . ما امروز در یک جنگ نامرعی با جامعه شناسان غربی و به ظاهر ایرانی هستیم . وقتی در دانشکده جامعه شناسی تخصصی زنان ، فمنیسیم ترویج میشود نتیجه اش چه میشود ؟
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 0
      به نظر میرسه لازم هست: بلحاظ قانونی، ایشان مرده هستند. و همین قانون، منعی برای یک عکس معمولی نگذاشته. اما بیننده، تماشای یک عکس معمولی که به جنایت تبدیل شده روبعنوان عبرت و تفکر، در نظر بگیرند.
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 1
      توحش در جامعه بشدت زیاد شده و علت آن هم دار نزدن جانیان و عفو آن است سلاح نباید به راحتی در دسترس افراد قرار گیرد .واقعا لازم است که کشور را از داعشی های داخلی پاکسازی کرد.
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      10 2
      چرت وپرت نگین هرچی میشه به قانون ودولت واقتصاد ربط میدین-آدم کشی را نمیشه باهیچ دلیل ومنطقی توجیح کرد-خاک تموم عالم توسرت مرتیکه آبلهه روزگاه سیاه ننگینش ازالان شروع شد قاتل پست فترت- بی خدایی ببین انسان را به کجا می کشاند-شما جرعت داری به توله یه حیوون نزدیک شو فوری دفاع می کنه این مفلوک ازحیوون هم پست تره-
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 5
      بله اما گزارش روانشناسی هم میگفت طرف اختلال روانی داشته ها !! شما که سالمی؟! :-)
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      10 0
      پناه بر خدا. آقا واقعا مراجعه به قانون کسل کننده، طولانی و پر هزینه شده است. روابط خارج از قانون شکل می گیرد. کرامت انسانی در برخی دادگاه رعایت نمی شود. پرونده مالی داشتم گفته ساعت هشت. رفتم راس ساعت هشت اعلام حضور کردم آقای ریس شعبه مشغول خوردن صبحانه شد و ما 20 دقیقه منتظرش ماندیم. این توهین به من بود ولی خوب زبانم کوتاه بود و ریشم دست آنها. جوری با تو رفتار می کنند آدم از ادم بودنش بدش می آید.
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 1
      افسردگی باعث همه این مصیبتها البته یه بنده خدایی گفته بود من قبول ندارم مردم ایران افسرده هستن
  • ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 0
    حوصله قانون را نداشتم... می دونست اگه گذرش به دادگاه بیفته بیچارست. هی میرفت و میومد اخرشم هیچ
  • سلام IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 0
    یه سریا هم می گن زندگی پس از مرگ نیست، دیگه کسی جلودار وحشی بازی ها هست؟
  • علیرضا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    1 3
    کارشناس بیسواد زود رفت سراغ فضای مجازی.مرد حسابی این شخص یک بیمار روانی بسیار خطرناکه که باید تو تیمارستان بستری میشده که الان هم که هست خیلی بیشتر از اینجور آدمها در میان مردم و مشکلات عظیم اقتصادی زندگی میکنند.
  • آیدا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 3
    مرده غلط کرد
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    11 2
    از زندگی سیر شده بودی خوب یه گلوله تو مغز خودت خالی میکردی به بقیه چی کار داشتی
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    10 2
    ای خداچراسرناسازگاری یک کارگری برام کارمی کرد ازسرناساگاری با خانواد هاش خودش زدبه سیم برق وکشت وشد گرفتاری برای ما
  • .. IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    25 8
    دروغ میگه ...چرا برای خلاص شدن از مشگلات خودشه نکشت
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      8 1
      احسنت
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      31 15
      لعنت به اونی که زنان رو از کنج خونه بیرون کشید فرستاد سر کار..
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      3 8
      مؤدب باش! به همچی مرد باشخصیتی نبایدتوهین کرد.
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      5 9
      چون نمی‌خواسته دوست دخترش را تنها بزاره یا زن دومش را
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      6 1
      چون اونطوری عملیات کامل نمی موند الان اونارو که کشت خودشم اعدام می کنن
    • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      2 3
      تو خیلی نادون هستی
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      5 6
      خانمهای معلم موفق ترین مادران هستند! معلمی برای یک زن و یک مادر مناسب ترین شغل است چون در کنار استقلال مالی به یک زن قدرت روانشناسی میدهد که بتواند خانواده را به خوبی مدیریت کند ! این جنایت ربطی به شغل خانم نداشته کاملا واضحه قاتل بیمار روانی بوده! افسوس و حیف از جوانی این دو پسر !!!!
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      2 3
      جواب اون دوستی که میگه لعنت به اونایی که زنان رو از کنج خانه بیرون کشید و فرستاد سر کار نظام اسلامی مردهای مارو زن کرده وزنهای ما رو مرد کرده
    • US ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      2 0
      چقد بعضیا که خانوم رو مقصر میدونن ...این مقتول اشنای ما بوده و اختلافشون سر مذهبی بودن خانوم بوده اتفاقا
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    6 3
    متاسفان خیلی از زنان از زمانیکه پای بچه یا بچه ها درزندگی بازمیشه دیگه همه چیزشون میشه آنها و شوهر را مزاحم و زیادی میدونن و سرناسازگاری میذارن!!!!!
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    15 3
    خدالعنتش کنه اون طفل معصوما چه گناهی داشتن؟ خیلی ناراحت بود میرفت پیش روانپزشک
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    4 1
    بی فرهنگ دیگه شورشو در آورده
  • مسعود IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 1
    از بسکه قانون ول شد کسی نمیره سراغ قانون.قبل یه پاسگاه کل مشکلات مردم حل میکرد اصلا مشکلات تا داداگاه نمیرفت...الان ایقد مردم بی قانونی و کاغذ بازی دیدن ک من هم بودم نمیرفتم سراغ قانون
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      2 2
      قبلا فضای مجازی همه کاره نبود
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    11 2
    خاک بر سرت لیاقت این خانواده را نداشتی حیف از بچه ها
  • لیلا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    4 2
    در مشهد ش را یاد تون را بنویسید
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    9 5
    بیشرف روانی نامرد.
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      3 3
      هیچ وقت به یک ایرانی بی رحم نگو
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      3 1
      ای ایرانی عزیز
  • فرزاد کایا IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    5 0
    خجالت بکشید حیا کنید بمیرید
  • علی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    7 5
    ناسازگاری با زنش باعث متنفر شدن از بچه ها که از آن زن بودن شده واحتمالا پای کسی دگه در میان بوده وگرنه خودشو میکشت
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      4 1
      بچه های خودش بودند خوب مطلب بخوون-
    • مرغ باغ ملکوتم IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      2 1
      تهمت نزن به مرحومه دستش از دنیا کوتاست نمیتونه از خودش دفاع کنه 😔
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    3 1
    مردک کثیف باید اینو قیچی قیچی کرد. حیف ازین بچه ها. چقدر معصومند
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      _والله هم مرحومه وهم بچه ها قیافه های مظلوم ونجیبی دارند قیافه خودش نگاه کنید عین شمره-خدا ازت نگذره بزودی بشنویم بالای "چوبه داری"نکبت-
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 1
    چرا بعضی مردا بعد از ازدواج با وجود بچه از ازدواجشون پشیمون میشن؟! خب طلاق بگیرید.زن و مردی که بچه دارند دیگه باید خودشونو وقف بچه کنند. اینا از حیواناتم کمترند
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    7 4
    همه اش از افسردگی ها و فشار زندگی هست که دولت و حکومت سر مردم درآورده. همه مایوس و نا امید شدند
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    حل مشکلات گرانی و بیکاری وحشتناک بیاید مشکلات اقتصادی رو حل کنید
  • ی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    1 2
    عجب حیوان انسان نما شیطان
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    3 2
    خدایا رحم کن مشکلات این کشور را خودت حل کن که مسولین بللا سر ما بی لیاقت هستند
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    5 0
    واقعا غم انگیز بود خدایا برای هیچ خانواده‌ای پیش نیاد خدایا همه خانواده ها را حفظ کن و آسایش و آرامش به آنها عطا کن
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 0
    اره دیگه از هر چیزی برای شبکه های اجتماعی استفاده بکنید!! به این فرد اصلا نمیخوره گوشی دست بگیره تازه تفنگ وینچستر هم از پدرش به ارث رسیده!
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 1
    خداوند آخر و عاقبت همه مارو به خیر کنه و تا پیایان عمر عقل را از ما نگیرید ....آمین .....ما اطلاعاتی از زندگی شخصی این فرد نداشتیم ......اگر ازدواج و طلاق در کشور آسان بشه و مهریه های سنگین و کاسبی برخی زنان جلوش گرفته بشه این قبیل موارد پیش نمیاد...مقصر اصلی دولت و سپس فرهنگ بد مردم ماست ...و یا بهتر بگم فقر فرهنگی و......فقر مالی علت اصلی ماجراست!!!افسوس
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    چه بر سر بچه هات اوردی نامرد
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    1 1
    خب بخاطر قتل پسراش که نهایتا نهایتا ۱۰ سال زندان از خانواده همسرشم رضایت میگیره
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 1
    خود کشی دست آور انقلاب اسلامی
  • EE ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    4 1
    در یک مورد تهدید به قتل ، پس از شکایت و مراجعه به دادگاه ، قاضی برگشت گفت حالا که شما را نکشته ، هروقت کشت بیا شکایت کن. شاید باورش براتون سخت باشه و یا فکر میکنید که دارم قوه قضاییه را تخریب میکنم ، ولی واقعن برگشت عین همین حرف را بمن زد. نهایتا طرف مقابل را مجموعا حدود دو میلیون تومان جریمه کزد! هرچی گفتیم آقای قاضی ، تهدید به قتل خودش جرمه ، بی فایده بود ، همین رای در تجدیدنظر تایید شد . ضمنن تهدید به قتل در حضور پلیس بود و در گزارش پلیس هم اومده بود. فاتحه!
  • amir IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 1
    خیلی کر بوده مرتیکه کاو
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 2
    توقعی غیر از این دارید؟؟!! اختلات زن و مرد و شصت درصد دانشجوی دختر در دانشگاه و بیکاری مردا و .... نتیجش همینه، تازه اولشه
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    1 1
    خب خودتو میکشتی خلاص میکردی اونا از عکس مشخصه دوس داشتن زندگی کنن
  • JP ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    4 1
    بازم بگویید آمریکا غرب وحشی هست . ایران اگر همه سلاح داشتند چی میشود
  • JP ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    2 3
    بازم بگویید آمریکا غرب وحشی هست . ایران اگر همه سلاح داشتند چی میشود
  • موسی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    3 0
    داداش قضیه ناموسی بوده
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 0
      کی ؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      ولا درو
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    حیف از این بچه های معصوم خدا لعنت کنه ای حیوان انسان نما را حیوون با بچه هاش چنین کاری نمی کنه
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    1 0
    یه جامعه چطور میخواد فرداش با این وحوش ابلیس خودخواه فردا چشم تو چشم بیاد فرداش قانون همچین ابلیسای رو میبخشه
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    1 1
    ای وای ای وای ای وای
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 0
      زهرمار! چه مرگته؟
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    افسوس و صد افسوس.نمیشه نظری داد چرا که هیچ کسی نمیدونه بین این خانواده چه ها گذشته و نمیشه یه طرفه به قاضی رفت.
  • فردین FR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    ریشه همه مشکلات ما دوری از آموزه های قرآن کریم و سنت رسول اکرم و سیره اهل بیت علیهم السلام است. این را به تجربه شخصی میگویم . هرگاه از آموزه هائ خدایی دورشدیم ذلت زندگی‌مان را فرا میگیرد و هرگاه این اموزه ها را آویزه گوش قرار دهیم رستگار میشویم.
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    توجه کردین خیلی ازخصوصیاتی که روانشناسه گفته توفردوسی پورهم هست؟خدابه حمیدمحمدی رحم کنه
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    عزیزان دقت بفرمایید.... مرحومه در سن چهارده سالگی زن این هیولا شده...
  • بشارعبدالواحد IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    زن وبچه خودش بوده ودلش خواسته وبه کسی هم ربطی نداره
  • نیلو IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    لعنت زمین و آسمان به وجود بی ارزشت حیف از اسم حیوان که رو تو بذارن
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    مردک جوبشور، چرا تعمیم میدی؟ برو فنلاند خوشحال، ببین آمار خودکشیش سه برابر ایرانه.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    معلم من بود و آدم خوبی بود شما نباید کسی رو قضاوت کنید چون این دنیا گرده . همیشه کلاسو با یه آیه قرآن شروع میکرد . خیلی خوشرو بود و الان برام سوال بود چطور این مشکلات رو داشت تو کلاس نمی گفت و اخلاقش هنوز خوب بود .
  • رضا IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    باید اعدام بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس