کد خبر 1480801
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
قایدی: امیدوارم ساکت الهامی من را ببخشد

مهدی قایدی، ستاره استقلال از تیم هوادار و سرمربی این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی با عملکرد درخشانی که مقابل هوادار داشت ستاره اول استقلال در این پیروزی مهم و پر گل بود. او یک گل به ثمر رساند، دو پنالتی گرفت و یک پاس گل هم برای محمد محبی ارسال کرد.

ستاره بوشهری استقلال در پایان بازی گفت: "بابت حرکتی که انجام دادم از آقای ساکت الهامی عذرخواهی می کنم و امیدوارم که ایشان عذر من را بپذیرد. من تحت تاثیر جو بازی و هواداران قرار گرفتم که گفتند مهدی پنالتی را به سید بده. من از هوادار و آقای ساکت الهامی عذرخواهی می کنم و امیدوارم من را ببخشند."

قایدی درباره پیروزی پرگل استقلال هم گفت: "بازی که فوق العاده بود. هم خوب شروع کردیم و هم خوب کار را به پایان رساندیم و همانطور که تمرین کرده بودیم عمل کردیم."

در حین مصاحبه سعید مهری هم کنار مهدی قایدی قرار گرفت و مهاجم استقلال درباره پیشرفت فوق العاده مهری گفت: "سعید از اول هم خوب بود."

همچنین قایدی در ادامه به شوخی این سوال را از سعید مهری مطرح کرد: "آقا سعید شما بعد از چند سال گل زدید؟"

مهاجم بوشهری استقلال در پایان گفت: "سعید یکی از بهترین دوستان من است و این که با او شوخی می‌کنم دلیل بر تمسخر نباشد. من او را خیلی دوست دارم و همه بچه ها هم این را می دانند. خیلی خوشحالم برای او و امیدوارم در دربی هم گل بزند."

قایدی درباره اینکه چرا پشت ضربه پنالتی نایستاد نیز گفت: "من دنبال پنالتی نیستم و کارم را داخل بازی انجام می‌دهم."

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حبیب IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    1 0
    سلام امشب با این کار دروازه بان استقلال که تحقیر تیم مقابل بود قهرمانی استقلال با چوب خدا به هوا رفت این را به امانت داشته باشید.سید حسین حسینی توسط جدت تنبیه خواهی شد البته هم تیمت و هم خودت
  • قره چمنی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    این بشر زاده اولوبتش فوتبال نیست تخصص اصلی ایشان بازار کردی دبی وپارتی گرفتن است فوتبال به چه قیمتی حالم ازش بهم می خورد سایت محترم به خوانندگان احترام قایل شو
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    دارن با دمشون گردو میشکنن! تازه فهمیدن 6 تا گل زدن چه لذتی داره! این جند روزی تا میتونید از زندگی لذت ببرید شهرآورد نزدیکه و روزهای خوب زودگذر!
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    شیر بچه بوشهری واقعا ی تنه نسخه هوادار پیچاندی
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    فوتبال کثیف = همه مربیان استقلالی جلوی تیم سابقشون 3 امتیاز تقدیم می کنند ( چرا فدراسیون با این تبانی ها رسیدگی نمی کنه ؟)
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    در جمهوری اسلامی ایران مصلی نماز جمعه ما حداکثر 30 میلیارد لازم دارد تا بعد از ده سال از شروع ساخت مثل روز قدس امسال ده هزار زن و مرد روزه دار در ساختمان نیمه کاره در معرض باد و طوفان و سرما عبادت خدا نکنند انوقت بانک شهر چند صد میلیارد پول استراماچونی کی و کی میدهد تا از ایران خارج شود و خرج عیاشی فوتبالیها شود بعد از گم شدن صدها میلیارد زمان حاجی و مدیر قبلیش تازه این مومنان انقلابی هم عامل تورم شناخته میشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس