تقاضای دو فوریت برای بررسی لایحه ایجاد سازمان بازرگانی

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل اهمیت لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار، تقاضای دو فوریت برای بررسی این لایحه را ارایه کردند.

به گزارش مشرق، نشست علنی امروز - یکشنبه ۲۷ فروردین ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۲ تن از نمایندگان آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

بررسی گزارش شوردوم کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی،تقاضای یک فوریت در مورد لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی ۳ و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را بررسی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    سازمان بازرگانی فاجعه است
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      به شرطی فاجعه هست که محورش بر واردات باشه
  • علی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    سازمان بازرگانی برای نابودی کل تولید کشور خاک کاهو تو سرتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس