کد خبر 1481420
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

آدمی را یا با شناسنامه و هویت خودش می شناسند، و یا با دوستان و هم نشینانش. چنان که حکما گفته اند: "تو اول بگو با کیان زیستی (دوستی)- پس آنگه بگویم که تو کیستی".

تصورش را بکنید؛ از رضا پهلوی بپرسند که کیستی و چه کاره ای؟ لابد باید خودش را با پدر و پدر بزرگش معرفی کند؛ که با زور سرنیزه و کودتای انگلیس و آمریکا سر کار آمدند؛

پدر بزرگ را همان انگلیسی ها که به قدرت رسانده بودند، کنار گذاشتند و پسرش را به جای او نشاندند. پسر هم پس از ۳۷ سال غارت و جنایت، متواری شد و داغ پادشاهی را بر دل فرزندی که جز همان اموال غارتی محمد رضا پهلوی و فرح دیبا، چیزی از خود ندارد.

حالا این موجود بی هویت و نگون بخت را دعوت کرده اند که به تل آویو برود. نکبت و حقارت برای اسرائیل، از این بزرگ تر؟!

مطلقا قابل تشبیه یا مقایسه نیست. اما صرفا برای تقریب به ذهن، تصور کنید که بپرسند: متحدان با شخصیت و دوستان با کفایت جمهوری اسلامی که در روزهای دشوار، روزگار دشمن را تیره و تار کنند، چه کسانی هستند؟

ما به عنوان مثال می گوییم "جناب سید حسن نصرالله"؛ همان که نام و کلامش، لرزه بر پیکر استراتژیست های رژیم صهیونیستی می اندازد و اتباع این رژیم هم می گویند به صداقت او یقین دارند و صداقتش را بیش از سران اسرائیل می دانند.

در مقابل، تصور کنید که مثلا از نتانیاهو بپرسند در روزگار پر فلاکتی که گرفتار آن هستی و هر هفته چند صد هزار صهیونیست در خیابان ها تو را "فرعون" خطاب می کنند، دوست و متحدت کیست؟ جواب: ...

بلکه اگر در پاسخ، صدای بوق ممتد پخش شود، قطعا شرافت و مهابت بیشتری دارد، تا این که نتانیاهو، نام فردی بی هویت و دست و پا چلفتی مثل ربع پهلوی را بر زبان بیاورد؛

یا اگر بپرسند "خب! او کیست و چکاره است"، لابد نتانیاهو باید بگوید: "پدر و پدر بزرگ و فک و فامیلش، مثل خود من، دزد و کلاهبردار و جنایتکار بوده اند"!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 27
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    50 5
    دزد بن دزد بن دزد فاسد بن فاسد بن فاسد لعنت الله علیهم اجمعین
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    28 2
    رضا پهلوی به طور خلاصه میگم انسانی شریف و مستقل که روی پای خود ایستاده و نون بازوی خود را می‌خوردو واقعا دلش برای مردم ایران میتپد و با ناراحتی انها واقعا ناراحت و عصفناک میشود!!!! خدا لعنتش کنه
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    17 0
    توقع داشتی بره فلسطین یا بره دیدار حسن نصرالله خخخخ
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    0 1
    از این جنایتکارای صهیونیست هیچ بعید نیست که آوردنش اونجا یه بلایی سرش بیارن بندازن گردن ایران
  • علی افصحی IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    0 1
    امیرالمومنین علی علیه‌السلام می فرماید « المرء یوزن بخلیله برای شناخت هرکس از جمله ابزارها شناخت دوستان اوست ». شازده و نتانیاهو ، سلطنت و صهیونیست غاصب. نتانیاهو با فساد عمیق مالی و اختلاس های کلانی که دارد سرزمین اشغالی را به هم ریخته و جنگ ظالمین علیه ظالمین جمع شده در سرزمین اشغالی را راه انداخته ! شازده شاه جلاد ، پهلوی به همراه مادرش میلیاردها دلار و جواهرات و اشیاء ذی قیمت را در سال پیروزی انقلاب اسلامی از ابران خارج کرده و فراری شدند و اکنون مجرم به جرم سرقت سازمان یافته از ثروت ملی اند. به نوشتهٔ علم وزیر دربار شاه جلاد شازده از دو سالگی حقوق ماهی پنجاه هزار تومان که با پول امروز می شود « پنج میلیارد تومان» دریافت می کرده این دریافتی منهای خرید هواپیما ، بالگرد ، خودروهای لوکس آن زمان ، سفرهای تفریحی کثیفی که به پول مردم به سوئیس و..‌ می کرده در حالی که هنوز به بلوغ نرسیده بود و...او طی چهل و چهار سال تحت نظر مأموران خنگ و جنابت کار سیا به آموزش « بازی تاج و تخت » مشغول بوده و اکنون به فرمان جنایت کاران « دور افتاده » تا مثلاً حواس ها را پرت کند ! چنان که نتانیاهو با راه اندختن جنگ های زرگری و تهدید های « یه من چند شاهی !!!» همیشه حواس ها را از فساد سیستمی خود و خاندانش پرت می کند. گذشته از اشتراک در دزدی نتانیاهو و شازده متوهم ، هر دو‌ خاندانشان غاصبند ! هیچ یک اصالت نداشته و عروسک های خیمه شب بازی در دست انگلیس خبیث و شیطان بزرگ آمریکا هستند. نسل اندر نسل ! نتانیاهو از خانوادهٔ فراری لهستانی است شازده هم اصل و نسب درست و حسابی ندارد. نتانیاهو غاصب سرزمین و ریاست آن است شازده هم از خاندان غاصب ریاست کشور ایران بودند. خاندان جلاد و فاسد پهلوی کارگزار شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس خبیث بود نتانیاهوی جلاد هم همین طور! سرزمین شیاطین آمریکا کشور دوم نتانیاهو بوده و پهلوی های جلاد هم همین طور! پهلوی های جلاد احمق بودند و در اختیار اربابانی که آن ها را به تخت سلطنت بسته بودند نتانیاهو نیز سگ هار اربابانش آمریکا و غرب وحشی است. نتانیاهو « بی جا » عمل می کند شازده هم همین طور. هر دو بلوف می زنند : شازده خود را نمایندهٔ مردم ایران و نتانیاهو خود را نمایندهٔ جنایت کاران ! که در سرزمین اشغالی او را « فرعون » خوانده و بابای « در به در » شازده ،سقط شده در سرزمین فراعنه .
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      0 1
      اندازه پهلوی از تو یکی بدم میاد.ذاتت منافقانه ست و تشنه قدرتی و بیسواد
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    3 1
    IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ 15 2 دزد بن دزد بن دزد فاسد بن فاسد بن فاسد لعنت الله علیهم اجمعین
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    0 1
    براش برنامه دارن- احتمالا یک مقدار قراره خراب کاری یادش بدن تا برای همیشه مهره سوخته
  • علی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    4 1
    سفر گوساله ربع پهلوی به اسرائیل برای چاپیتن و دوشین خود گاوی مثل نتانیاهو!
  • FR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    3 1
    در چنین شرایطی هیچ منطق دیگری را نمیتوان یافت مگر اینه این ربع پهلوی اسکل تو دام مشورتی خودمون افتاده باشه 😅
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    1 1
    نه که شما همه پاکید، ما غیر دزدی چیزی تو این مملکت ندیدیم
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    0 0
    آقا زنگ زدم آتش نشانی بیاد خاموش تون کنه آخه بدجوری سوختید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس