فدراسیون شاید راضی باشد اما من نه/ ایرانی‌ها نتیجه‌گرا هستند

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت:‌ شاید فدراسیون از نتایج کسب شده راضی باشد اما من راضی نیستم و به این نتیجه قناعت نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، وسلین وویوویچ روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری تمرین تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا به دلیل حضور پرشمار خبرنگاران تشکر می‌کنم. در این اردو بازیکنانی که همیشه دعوت می‌شدند، حضور نداشتند و بازیکنان جوان‌تری دعوت شدند. اردو بسیار شاداب بود و بازیکنان باید با نشاط و انگیزه در اردو حضور داشته باشند.

وی درباره پذیرش سرمربیگری تیم سپاهان گفت: پشت این تصمیم دو دلیل مهم و بحث کمک بود. هدفم این بود تا به سپاهان در قهرمانی آسیا کمک کنم و وقتی در دل لیگ هستم بهتر می‌توانم بازیکنان داخل لیگ را بشناسم. من هدایت دو تیم را بر عهده ندارم. یکی ملی و دیگری باشگاهی است. تداخلی هم در سرمربیگری تیم ملی ندارد و در کشورهای دیگر تجربه مشابهی داشتم زیرا وقتی اردوی ملی برگزار می‌شود، کار باشگاه‌ها متوقف می‌شود. هرچند سپاهان رحیمی و قشقایی را به عنوان سرمربی و مربی دارد من فقط در کنار آنها هستم.

سرمربی تیم ملی هندبال عنوان کرد: اگر می‌خواستم خواسته قلبی‌ام را بگویم، باید قول طلا در آسیا را می‌دادم اما مربی حرفه‌ای قول طلا نمی‌دهد. ما دیروز جلسه‌ای در کمیته المپیک داشتیم و قول دادند امکانات را فراهم کنند و مهم ترین مواردی که مطرح کردم بحث اردوی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی است و این عجیب نیست. حتما باید با تیم‌های اروپایی دیدار داشته باشیم. در آن زمان می‌توانیم برای مدال بجنگیم.

وویوویچ ادامه داد: ما در رابطه با لژیونرها در حال رایزنی هستیم تا مشکل را حل کنیم و اگر باشگاه‌های اروپایی اجازه دهند بازیکنان در تیم ملی حضور پیدا می‌کنند. اما اگر نیامدند برای ما فرقی ندارد و با تمام وجود می‌جنگیم.

وی درباره تغییر کادر فنی گفت: اگر در گمانه‌زنی قوی هستید که ما کادر را می‌خواهیم تغییر دهیم، کمک کنید تا در لاتاری هم برنده شوم. مساله‌ای که وجود دارد این است که در لیگ مربیان درگیر بودند و شرایط مناسب نبود و چون تیم‌ها درگیر بودند این گمانه‌زنی به وجود آمد.

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: فعلا درباره المپیک صحبت نمی‌کنم و فقط می‌خواهم تمرکزم روی بازی‌های آسیایی هانگژو باشد. برای مسابقات هانگژو دو سه نفر شانس اضافه شدن دارند و در بلندمدت شانسشان به ٦ یا هفت نفر می‌رسد.

وویوویچ افزود: خوشحالم که بازیکنان نظر مثبتی نسبت به من دارند. بازیکنان ایران در سرعت و تکنیک بازی هندبال مشکل دارند و درجه ۲ هستند. در تلاشم هندبال ایران را به درجه بالاتری برسانم.

وی درباره مذاکره برای دیدار تدارکاتی گفت: فعلا همه چیز را به صورت شفاهی مذاکره کردیم و شاید در تورنمنت قهرمانان بوسنی بتوانیم شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: جمعا در جام جهانی‌ها چه به عنوان مربی و بازیکن هفتمین دوره بود که شرکت کردم و حس عجیب و سختی بود چون اولین بار بود با تیمی بازی می‌کردم که مدعی نبود و امکان حذف شدن آن وجود داشت. صادقانه باید بگویم که باید جوانان بیشتری می‌بردم اما اگر بیشتر جوان نبردم به خاطر فشار زیادی بود که روی ما وجود داشت. نمی‌توانستیم بازیکن جوان و بی‌تجربه را برای صعود به مرحله بعد ببریم اما مطمئن باشید در بازی‌های آینده جوانان بیشتری خواهیم داشت. در بعضی بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و در برخی نداشتیم. به خودم نمره ۵/۵ می‌دهم.

وویوویچ یادآور شد: شاید فدراسیون از نتایج کسب شده راضی باشد اما من راضی نیستم و به این نتیجه قناعت نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که موسوی گفته بعد از مصدومیت می خواهد برگردد، گفت: بازیکن لژیونری که آماده باشد دعوتش می‌کنیم و اگر حضور نداشته به خاطر تقویم مسابقات او بوده است.

سرمربی تیم ملی گفت: از نظر فیزیکی قابلیت رقابت با هر کشوری داریم اما مشکل از پایه است و قطعا اگر قرار باشد سرمربی بزرگسالان کارهای پایه و تکنیکی را انجام دهد، زمان می برد تا برای بازیکن جا بیفتد. در ورزش ایران خیلی نتیجه‌گرا هستند و سریع نتیجه می‌خواهند اما زمان می‌برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    0 0
    ووووی ی ی ی این دیگه چه اسمیه؟ وویوویچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس