کد خبر 1481940
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
عمری از قایدی هم بهتر است/ محمد در دربی فیکس باشد خیلی چیزها را ثابت می‌کند!

یکی از حساس‌ترین دربی‌های چند سال اخیر قراراست روز یک‌شنبه آینده در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

به گزارش مشرق، این روزها استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها مشغول گمانه‌زنی در خصوص ستاره دربی هستند. استقلالی‌ها از مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری و حتی سعید مهری اسم می‌برند و پرسپولیسی‌ها نیز اغلب از گولسیانی، مهدی ترابی، وحید امیری و حتی مهدی عبدی اما...

در این میان یک پیشکسوت پرسپولیسی نظر جالب‌تری دارد و می‌گوید: به نظر من اگر محمد عمری در دربی فیکس باشد خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد. او در این فصل شاید ۳۰ درصد پتانسیل واقعی‌اش را به نمایش گذاشته است و اگر همین الان از من بپرسید می‌گویم عمری از مهدی قایدی هم بهتر است.

او ادامه می‌دهد: این حرف من احساسی یا به عنوان یک پرسپولیسی نیست. من در رده‌های پایه‌ای پرسپولیس با عمری کار کرده‌ام و می‌دانم چقدر استعداد دارد. هرچه قدر بازی مهم و بزرگ‌تر باشد او بهتر بازی می‌کند و امیدوارم آقا یحیی در این دربی به عنوان بازیکن فیکس از این پدیده استفاده کند. هرچند شنیدم پزشکان پرسپولیس به دلیل مصدومیت جزئی به محمد عمری استراحت داده‌اند اما او به دربی خواهد رسید.

از علیرضا محمد می‌پرسیم که در کنار محمد عمری پیش‌بینی می‌کند کدام بازیکن ستاره دربی شود که پاسخ می‌دهد: البته پرسپولیس بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد که هر کدام می‌توانند در دربی سرنوشت‌ساز باشند. از درون دروازه که علیرضا بیرانوند بهترین ایران و حتی آسیاست تا خط حمله که مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر در بازی با مس کرمان نشان داده‌اند چقدر باانگیزه هستند. گئورگی گولسیانی هم در دربی رفت دو گل زده است و حالا انگیزه فراوانی برای درخشش در این دربی دارد.

مدافع راست سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس چندی پیش گفته بود که تساوی در دربی به سود سپاهان است و حالا باز همان حرف را تکرار می‌کند: باز هم می‌گویم مربیان دو تیم و بازیکنان باید شجاعانه بازی کنند. مساوی در این دربی از باخت هم برای پرسپولیس و استقلال بدتر است چرا که کمک می‌کند سپاهان با خیال راحت برای جام قهرمانی گام بردارد. البته مطمئن هستم که یحیی گل‌محمدی و ساپینتو سرمربی استقلال در این دربی هرگز بازی دفاعی و محتاطانه پیشه نخواهند کرد. دو تیم برد و سه امتیاز می‌خواهند که امیدوارم این ۳ امتیاز به پرسپولیس برسد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شفاهی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    9 1
    خدا شفات بده ، در دربی مشخص میشه کی بهتره🤣😂😁😂
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    وقتی هرکی از راه میرسه میشه کارشناس و دهان باز میکنه اظهار فضل کنه میشه همین افاضات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس