کد خبر 1482073
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
وفاداری روسیه به یوفا: خداحافظ آسیا!

دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که پیوستن آنها به ای اف سی منتفی است.

به گزارش مشرق، پس از مدتها گمانه‌زنی و شایعه، روز گذشته سرانجام اعلام شد که تیم‌ملی روسیه در تورنمنت کافا حضور نخواهد داشت و آنها قصد ندارند پای به مسابقات آسیایی بگذارند.

حالا دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه صراحتا بیان کرده که انتخاب آنها برای آینده فوتبال این کشور، پایبندی به یوفا و امیدواری به پایان تحریم هاست.

ماکسیم میتروفانوف، دبیر کل فدراسیون فوتبال روسیه، با اشاره به اینکه درخواست پیوستن به کنفدراسیون آسیا مورد بررسی قرار نگرفت، در توضیح گفت: استدلال ما این است که همچنان امید وجود دارد که یوفا محرومیت باشگاه‌ها و تیم ملی روسیه از حضور در مسابقات را لغو کند.

وی افزود: ما در حال مذاکره هستیم. با یوفا مذاکره می‌کنیم تا برای رفع محرومیت و بازگشت موافقت کنند. یوفا نمی‌خواهد ما را از دست بدهد و ما نمی‌خواهیم یوفا را ترک کنیم.

پیش از این و با طرح شایعاتی در مورد انتقال روسیه به فوتبال آسیا، بسیاری از کارشناسان این کشور نسبت به ضرر مالی و فنی فوتبال روسیه ابراز نگرانی کرده بودند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    متتظر بشین تا خل بشه میشه!
  • طبا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    چقدر هم فوتبال روسها، بار فنی داره که نگران زیانش هم هستند!!!! در حال حاضر بسیاری از تیمهای آسیایی یه سر و گردن از اونا بالاترند و فوتبالی که ما از روسها دیدیم، در سطح سوم اروپا قرار داشت. یعنی اینکه اضافه شدن اونا به آسیا تنها یه تیم مفلوک دیگه رو به آسیا اضافه میکرد که خوشبختانه منتفی شد.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 21
    چقدر حیف شد. شاید از زیادتر شدن رقبا در آسیا خوشمون نیاد. اما وقتی روسیه به آسیا بیاد سطح فوتبال آسیا بالاتر میره و همین داشتن رقبای قوی به ایران کمک میکنه تا سریعتر و بیشتر پیشرفت کنه.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    بهتر تحفه های دوزاری
  • adrian DE ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 3
    درامدی که از حق پخش میتونن توی اروپا داشته باشن صد برابر اسیاست. اسپانسر پیراهن و ... به کنار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس