کد خبر 1482075
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش مشرق، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏در پی اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت و رییس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد در طرح مطالب اختلافی در فضای رسانه هر دو نفر تذکر گرفتند.

رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناریِ فرد خاطی اقدام جبرانی صورت خواهد گرفت. مدیران محترم دولتی توجه کنند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    4 2
    امید خالیبند تا هروز مصاحبه نکنه خوابش نمیبره
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      3 2
      چرا تقوا نداری و اینطوری توهبن و تهمت میزنی
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    6 4
    وای عجب هشداری برید خودتون مسخره کنید به ۹۰۰ هزار نفر دروغ گفتید چقدر وقیح هستید
  • علی افصحی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 4
    امام خامنه‌ای :« غالب این تنازع ها پوچ و بیهوده است» با این هشدار مدیر پایگاه اطلاع رسانی دولت انقلابی خبر توبیخ دو مدیر چالش آفرین ، به نظر می رسد که اصلاً روزگار دیگری از مدیریت در جامعهٔ انقلابی و اسلامی شروع شده است. چندی پیش بود که جناب رئیسی نیز اشاره کرد « مردم از بگو مگوهای دولتمردان خسته شده اند » یادمان نرفته تا پیش از دولت انقلابی جناب ر‌ئیسی یکی از اصول لایتغیر دولتمردان بگو‌ مگو های بی حاصل بود که رکورد دار این ماجرجویی نفسانی دولت روحانی جهانگیری فاسد بود . اصلاً وزرا و مدیران و حتی خود روحانی جهانگیری از صبح علی الطلوع داعوا راه می انداختند تا ساعت کار اداری تمام شود ! اما از کار و فعالیت خبری نبود ! حتی در زمان امام خمینی این منازعات بود که امام نهیب زدند « اختلاف از حب دنیاست اگر همهٔ انبیاء یک جا جمع شوند اختلافی بین هم نخواهند داشت چون همه برای خدا کارمی کنند » اما جائی مثل خودروسازی و کسب و کار وزارت صنعت و معدن و تجارت که هم پول و هم رقابت بر سر آن است قطعاً اختلاف دامن گیرشده به ویژه این که این اختلافات اصل در دولتمردی شده بود اگر زمانی هم اختلافی نبود استثنائی بر قاعده می نمود. اما پس از دولت انقلابی جناب رئیسی دیگر دامن اختلافات بر چیده شده و کم تر شاهد مجادلات بیهوده بودیم تا این که چراغ این مجادلات را سخنگوی وزارت صمت که پیشتر خبرنگارجنجالی صدا و سیما هم بوده ولی الآن دیگر یک مقام « تک گو » شده و دیگر از آن سؤالات چالشی اش خبری نیست ، خودش تبدیل به چالش داشت می شد که مدیر اطلاع رسانی دولت خبر از توبیخ وی و رئیس مرکز کسب و کار وزارت صمت داده که حرکت بسیار مبارکی است تا مدیران به جای منازعات خودنمایانه و جاهلانه متمرکز بر کار شده و اختلاف نظرها را به جای رسانه ای کردن در درون مجموعهٔ خود حل و فصل کنند.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 0
    مثل اینکه با توئیت ای از صمت خداحافظی کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس