کد خبر 1482138
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
فروشگاه‌های آمریکایی بعد از غارت!

پس از غارت‌های متوالی والمارت 4 فروشگاه بزرگ خود را در شیکاگو تعطیل کرد. محله‌های تخریب شده و غارت مغازه‌ها نشان از وضع بد اقتصادی شهروندان این شهر دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هوشنگ IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    4 4
    عاشق آمریکا هستم عاشق تمام ایالت های آمریکا هستم همین الان فلوریدا را می بینم همه چیز آرومه خخخخخخخ
  • هوشنگ IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    3 4
    عاشق آمریکا هستم عاشق تمام ایالت های آمریکا هستم همین الان فلوریدا را می بینم همه چیز آرومه خخخخخخخ
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    3 4
    سعی کنید در امریکا دوستان خوبی پیدا کنید با هر دروغ ایرانی ها در این جور وقتها از رفیقت برای صحت خبر اطلاعات بگیرید خخخخخخ
  • علی افصحی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 1
    پایان تلخ و وحشتناک « رویای آمریکایی » ،« دنیای پر زرق و برق هالیوود » « ارزش های آمریکایی » ،« سبک زندگی آمریکایی » و... تا پیش از انقلاب اسلامی هرگز به مخیلهٔ تحلیل گران عالم خطور نمی کرد که دو قدرت بزرگ جهانی « شرق کمونیزم » و « غرب کاپیتالیزیم » به این روزهای زار بیفتند. جهان مادر کمونیزم یعنی شوروی نیست و نابود و جهان غرب سرمایه داری رو به نابودی باشد. حتی در سال های آغازین انقلاب، درباریان ، غرب گرایان و شرق زدگان کمونیزم ، انقلاب اسلامی را کور و بی سرانجام می دانستند‌ . جبههٔ ملی و نهضت آزادی و... با تمسخر انقلاب امام خمینی بیانیه به اجرای قاون اساسی شاهی می داد و می گفتند « شاه بماند سلطنت کند نه حکومت»! و این امام خمینی بود که می فرمود « شاه باید برود» حتی در جریان کاپیتولاسیون این امام خمینی بود که خطاب به آمریکا فرمود « رئیس جمهور آمریکا بداند امروز او منفورترین چهرهٔ عالم است » در سال های منتهی به پیروزی انقلاب هم امام خمینی فرمود « نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی » و البته کسی و حزبی از سیاست بازان این شعار را نفهمیده و هنوز هم نمی فهمند. نمی توانند تصور کنند جمهوری اسلامی بازی بازیگران جهان را به هم زده ! کجا در دوران انقلاب اسلامی فروشگاه های آمریکا غارت می شدند؟ کجا دولتمردان آمریکا علیه هم شمشیر کشیده و طرفدران خود را به ویران کردن کنگره دعوت می کردند و کجا خباثت های یکدیگر را در روز روشن برملا می ساختند . از روزی که امام خمینی فرمود « آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند » و خلف صالحش در برابر تهدیدات ترامپ فرمود « غلط می کنید » ورق برگشت دیگر خالی بندی های آمریکا برای تلکه کردن دولت های ضعیف کارکرد خود را از دست داد این از دست رفتگی یعنی هزاران میلیارد دلار که با آن رویای دروغین آمریکایی ساخته شده بود. این از دست رفتگی یعنی ایران اسلامی همه کارهٔ غرب آسیا ، آمریکایی لاتین و آفریقاست. لذا متحدان پیشین شیطان یکی یکی خود را به ابر قدرت ایران اسلامی نزدیک می کنند و بازتاب آن تحمیل فقر به جوامع غرب وحشی و شیطان بزرگ آمریکاست چه در غارت فروشگاه های آمریکا و چه در اعتراضات و آشوب فراگیر در غرب وحشی . سلانتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس