کد خبر 1482322
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶
‌

آیت‌الله مدرسی در بیانیه‌ای به مناسبت عید سعید فطر ملت‌های جهان را به بازگشت به سوی خداوند و بهره گرفتن از تعالیم دین مبین اسلام دعوت کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی مردم را به پایبندی بیشتر به اهداف اسلام و ملت‌ها را به بازگشت به سوی خداوند فراخوانده و این کار را مطمئن‌ترین راه برای نجات جهان از تمام مشکلات و مصائب برشمرد.

وی عنوان کرد: «مسلمانان در همه جا به استقبال عید سعید فطر می‌روند، عیدی که پاداش خداوند برای روزه‌دارن و عبادت‌کنندگان است. صدها میلیون نفر در سرتاسر جهان در ماه مبارک رمضان با روزه‌داری، عبادت، دعا، بخشش و دعوت به دین و نیز به کار بستن ارزش‌های برادری و محبت به درگاه خداوند تقرب جستند. سزاوار است این افراد خود را برای عید فطر آماده کرده و برای تمام مردم جهان آنچه را به لطف هدایت و تقوا نصیبشان شده، آرزو کنند».

آیت‌الله مدرسی با تأکید بر اینکه جهان امروز درگیر مشکلات و بحران‌های مختلف است، از یک سو به تبلیغ و ترویج انحرافات جنسی پرداخته می‌شود و میلیاردها دلار برای اجرای قوانین حامی از این انحرافات اختصاص داده می‌شود؛ از سویی دیگر فقر و ظلم رو به فزونی رفته، در حالی که هزینه‌های گزافی صرف جنگ‌های عبث و نابودگر می‌شود، عنوان کرد: «تنها راه رهایی از تمام این مشکلات، بازگشت به دامان اسلام و تعالیم متعالی و صلح‌جوی آن است».

همچنین در ادامه افزود: «بر مسلمانان لازم است به جهانیان نسبت به اسلام و تعالیم آن روشنگری کنند، چرا که رهایی جهان در بازگشت به سوی خداست، چنان که می‌فرماید: (فَفِرُّوا إِلَی اللهِ إنِّی لَکُمْ مِنْهُ نَذِیرٌ مبِینٌ؛ پس به سوی خدا بگریزید، که من شما را از طرف او بیم‌دهنده‌ای آشکارم)».

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس