کد خبر 1482513
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲
انحراف خودروی پژو ۴۰۵ در کهگیلویه و بویراحمد ۲نفر را به کام مرگ کشاند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:انحراف خودروی پژو ۴۰۵ در جاده یاسوج به اصفهان و برخورد با گاردریل ۲نفر را به کام مرگ کشاند.

به گزارش مشرق، جهانبخش وحدت نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حادثه انحراف از مسیر خودروی پژو ۴۰۵ و برخورد با گاردریل در ساعت ۲۲.۱۴ دقیقه شب گذشته به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی بیان کرد: بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ میمند و پاتاوه شهری به محل حادثه واقع در محور یاسوج اصفهان، حوالی روستای لما اعزام شدند.

وحدت نژاد تاکید کرد : متاسفانه به علت شدت بالای جراحت ۲ نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باختند و ۲ مصدوم دیگر در این حادثه توسط آمبولانس های اعزامی، پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از نجات مرد حادثه دیده بر اثر سقوط از ارتفاع در استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در ساعت ۱۱.۳۱ دقیقه روز ۳۰ فروردین ماه سال جاری یک مورد سقوط از ارتفاع در ده سوخته لوداب به مرکز پیام یاسوج گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه اورژانس لوداب به محل اعزام و اقدامات اولیه درمانی را آغاز کرد افزود: با توجه به نیاز فوری به درمان پیشرفته و طولانی بودن زمان انتقال زمینی، درخواست بالگرد انجام شد.

وحدت نژاد گفت: بالگرد اورژانس هوایی به محل اعزام و پس از اقدامات پیشرفته لازم جهت برداشتن فشار از قفسه سینه مصدوم ۶۵ ساله و اقدام های درمانی لازم او را به بیمارستان انتقال دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    عکس پراید گذاشتین
  • پادشاه IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 1
    خودرو نخرید. لطفا هشتگ خودرو نخرید رو راه بندازید
  • سرت سلامت IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    خودرو نخرید. خودرو نخرید خودرو نخرید خودرو نخرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس