کد خبر 1482577
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
مهاجرانی: دربی فردا جنگ قهرمانی است و حتما برنده دارد

پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال ایران، یکصدمین شهرآورد پایتخت را به «جنگ قهرمانی» تشبیه کرد.

به گزارش مشرق، حشمت مهاجرانی برای اهالی فوتبال چهره‌ای شناخته شده و محبوب است. او یکی از مربیان پرافتخار کشورمان به شمار می‌رود؛ مردی که ایران را برای اولین بار به جام جهانی رساند و اولین قهرمانی کشورمان در جام ملت‌های آسیا را نیز به ارمغان آورد.

مهاجرانی از دربی بزرگ پایتخت حرف زد و این بازی را به جنگ قهرمانی تشبیه کرد، جنگی که می‌تواند قهرمانی لیگ بیست‌و دوم را مشخص کند!

سرمربی اسبق تیم ملی ایران حرف‌هایش را اینگونه شروع کرد: دربی یک بازی ویژه است. مسابقه‌ای که با تمام بازی‌های دیگر تفاوت دارد. اینکه بخواهیم بگوییم این مسابقه مثل تمام بازی‌های دیگر فقط و فقط سه امتیاز دارد درست نیست زیرا این بازی همواره حساسیت و اهمیت فراوانی داشته و خواهد داشت.

وی ادامه داد: دربی به جایگاه دو تیم ربطی ندارد. خیلی وقت‌ها بوده که یکی از این دو تیم رتبه اول جدول را در اختیار داشته و تیم دیگر هفتم یا هشتم جدول بوده اما تیمی که از قبل پیش‌بینی می‌شد شانس کمتری دارد، پیروز از زمین خارج شده است.

بیشتر بخوانید:

برد دربی کمتر از قهرمانی نیست

مهاجرانی خاطرنشان کرد: این بار دو تیم در شرایطی به دربی رسیده‌اند که کمترین اختلاف امتیازی را با یکدیگر دارند. استقلال صدرنشین است و پرسپولیس سوم، یک امتیاز فاصله دو تیم است و هر کدام برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر شانس زیادی دارند. این مسابقه حساس‌ترین بازی یک دهه اخیر است.

وی اضافه کرد: این دربی را می‌توان به جنگ قهرمانی تشبیه کرد. هر تیمی که سوم اردیبهشت برنده از زمین مسابقه خارج شود، می‌تواند با امیدواری بیشتری بازی‌های باقیمانده را پشت سر گذاشته و جام را بالای سر ببرد.

سرمربی اسبقِ تاریخ‌ساز تیم ملی ایران افزود: به طور حتم این دربی برنده خواهد داشت. نه استقلال و نه پرسپولیس، هیچکدام برای تساوی به میدان نخواهند آمد. استقلال در بازی با هوادار نتیجه‌ای را کسب کرد که شاید هیچ‌کس باور نمی‌کرد. هوادار یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است، آنها مقابل رقبا از پیش بازنده نبودند اما اتفاق عجیبی افتاد که نشان از قدرت استقلال در روز بد هوادار داشت. پرسپولیس نیز برد ارزشمندی را در رفسنجان به دست آورد. استقلال هنگامی که توپ را در اختیار دارد و حتی زمان‌هایی که توپ را در دست ندارد، با برنامه فوتبال بازی می‌کند. در خط حمله از وجود بازیکنی به نام مهدی قایدی بهره می‌برد که قادر است هر خط دفاعی را به هم بریزد. پرسپولیس هم در هفته‌های اخیر بازی به بازی بهتر شده و نفرات کلیدی و باتجربه‌ای را دارد.

مهاجرانی تاکید کرد: دربی جذاب و زیبا خواهد بود و به طور حتم وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآید، تمام آنهایی که این مسابقه را دیده‌اند، از تماشای آن لذت برده‌اند. این دربی برنده خواهد داشت، گل خواهد داشت، فوتبال هجومی خواهد داشت، این دربی همه چیز خواهد داشت.

پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال ایران در پایان گفت: امیدوارم دو تیم بازی جوانمردانه را در دستور کار قرار دهند. در طول دقایق بازی اگرچه برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کنند و خود را به آب و آتش می‌زنند اما احترام به یکدیگر را سرلوحه کار قرار دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    به ضرس قاطع میگم پرسپولیس استقلال رو با خاک یکسان میکنه
    • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      0 0
      قپی نیا
  • محمد IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    خخخخخ ساپینتو سوراختون میکنه مثل جنگل کالیفرنیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس