1

وزارت دفاع طی بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه تاکید کرد: وزارت دفاع بر خود فرض می داند به روز ترین تولیدات و تجهیزات و فناوری های مختلف پیشرفته خود را در اختیار سپاه قرار دهد و در جهت رفع نیازهای آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و اعلام کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج بالندگی است و نه تنها در ماموریت ها و تکالیف خود پیش رونده است بلکه قوه محرکه و پیش‌برنده در کشور است.

در بخش دیگری آمده است: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تبریک این روز مبارک به همه آحاد ملت شریف ایران و نیروهای مسلح بویژه فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران بر خود فرض می داند که از این نهاد راهبردی به‌عنوان جلوه اقتدار انقلاب اسلامی حمایت کرده و به روز ترین تولیدات و تجهیزات و فناوری های مختلف پیشرفته خود را در اختیار آن قرار دهد و در جهت رفع نیازهای آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی برآمده از مکتب اسلام و آرمان های اصیل انقلاب است که بی تردید از بدو انقلاب اسلامی تاکنون نقش های خطیر و مسئولیت های سنگین بر دوش داشته است. سپاه در این سالها بازوی پرتوان و کارآمد برای ولایت، سدی پولادین در برابر دشمنان انقلاب و ملت ایران و تکیه گاهی مطمئن در بحران ها، بلایا طبیعی و حوادث بوده است. این تشکیلات انقلابی محدود در مرزهای ایران اسلامی نمانده است بلکه در هر جای عالم صدای مظلومی به گوش رسیده شتابان به یاری آنان شتافته است و امروز به حق الگویی راستین برای جوانان و رزمندگان جهان اسلام است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس مامن و محل جوانان انقلابی، پرشور، متدین، با اراده، تحول خواه، زمان شناس، آرمانگرای مکتبی و اندیشمند بوده و ثمره این حضور، ابتکار، نوآوری، خطر پذیری، پویایی، حضور مسئولانه در همه سنگرهای فداکاری، ازجان گذشتگی و عبور از موانع بوده است. این نهاد انقلابی، موثر و تعیین کننده در معادلات منطقه و جهانی و برهم زننده نقشه ها و توطئه های دشمنان فرامنطقه ای بوده است و ترور فرماندهان، تحریم ها و هجمه های رسانه ای علیه آنان اوج حقد و کینه و عصبانیت از توانمندی، پیشرفت و موفقیت و الگو شدن آن است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج بالندگی است و نه تنها در ماموریت ها و تکالیف خود پیش رونده است بلکه قوه محرکه و پیش‌برنده در کشور است و این مرهون فرهنگ متعالی و اسلامی؛ جهاد، شهادت و مسئولیت پذیری در سپاه است.

یاد و راه شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه سید و سالار شهیدان مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان شجاع و همرزمان شهیدشان را گرامی می داریم و به خانواده معزز و مکرم شهدا، جانبازان و ایثارگران ادای احترام می کنیم.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تبریک این روز مبارک به همه آحاد ملت شریف ایران و نیروهای مسلح بویژه فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران بر خود فرض می داند که از این نهاد راهبردی به‌عنوان جلوه اقتدار انقلاب اسلامی حمایت کرده و به روز ترین تولیدات و تجهیزات و فناوری های مختلف پیشرفته خود را در اختیار آن قرار دهد و در جهت رفع نیازهای آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    1 2
    یک سوال به عنوان یک فرددراجتماع بنظرشماچراالان درسپاه بااین حجم فعالیت هست مثلا دراستان ما یک تیپ زرهی ویک ستاد عریض وطویل هست چون خدمت بودم میگویم احد های راهیان نوروفرهنگی کاریک نفرهمه ی انها بایک تلفن است این هزینه های بیخودردرمرکزشهرباوجودارتش وحتی تیپ واظاعات چه ربط وفایده ای داره
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    3 2
    جنگنده بدون سرنشین قاهر چه شد ؟
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      2 10
      ماکته عمو چقدر ساده هستید
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      3 1
      ان شاء الله بزودی که عملیاتی شد اونهایی که هی میگن چی شد یا ماکته، مردونه بیاین اینجا بگین...... خوردیم زر مفت زدیم، باریکلا!!!
  • سید مرتضی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
    0 0
    نیروهای ما دو کمبود اساسی دارن، نبود یک تانک مناسب برای نبردهای اینده با توجه به تهدیدهای زرهی کشورهای منطقه نمونه های شرقی تانک های جدید ارماتا و تانک جدید اینده چین که شبیه طرح اوکراینی زمان شوروی ارماتاست البته نیازی به خرید نیست با همکاری توسعه داده بشه موتور طراحی و... _کمبود جنگنده مدرن بخصوص موشک های هوا به هوای نسل روز اینجور باعث میشه پدافند مجبور بشه هشدار بده در حالی که میشه بجای اون از یک جنگنده برای رهگیری استفاده کرد مثل جی۱۰؛ سوخوی۳۵یا حتی جی ال_۱۵ ارتقا یافته به یک جنگنده
  • US ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    6 2
    چرا در اختیار ارتش قرار نمی دهید؟! زنده باد ارتش مظلوم
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    6 8
    سپاه ,بازوی محرک ملت ایران
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    1 5
    خرید حداقل صدها اسکادران آواکس وتحویل به سپاه برای حمله به خاک دشمن فرضی رژیم صهیون. آواکس. آواکس آواکس. اوجب واجب و واجب کفاعی
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    7 2
    و مردم لنگ نون شب
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 10
    برادر هیچوقت نیروی نظامی کشورت را تضیف وتوهین ویا مسخره نکن چون کسی که ازآن ضرر می بیند خودتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس