گفته بودم پرسپولیس آماده بردن استقلال است/ موقعیتی به حریف ندادیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیروزی تیمش برابر استقلال را به هواداران این تیم تقدیم کرد و گفت: قبل از بازی گفته بودم که آماده بردن حریف هستیم.

به گزارش مشرق، در حساس ترین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که سرخپوشان با تک گل عیسی آل کثیر(۵۰) به پیروزی رسیدند و با ۵۷ امتیاز به صدر جدول صعود کردند.

رضا درویش بعد از این دیدار گفت: این بهترین کادو و عیدی برای هواداران پرسپولیس بود. قبل از بازی گفتم این تیم برای بردن آماده است و دیدید که هیچ موقعیتی هم به حریف ندادند.

وی ادامه داد: این پیروزی را به تقدیم به هواداران می کنیم که از تیم حمایت کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: بازیکنان ما دنبال پاداش نیستند. وظیفه باشگاه است که پاداش بدهد اما بازیکنان در دیدارهای گذشته هم پیروز شدند و پاداش نگرفتند.

وی در مورد این که مجمع برگزار خواهد شد و در مورد مدیریت باشگاه تصمیم خواهند گرفت گفت: تصمیم در مورد هیات مدیره باشگاه با مجمع است و نباید این موضوع از من سوال شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    بله معلوم بود داور را اوکی کرده بودی
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    خدایا تو را کرور کرور شکر و حمد و ثنا
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    یه بار هم رسول پناه مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفته بود که تو تیمی که باید ببره همه ستاره اند! پس نتیجه میگیریم چشم بسته غیب نمیگی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس