عملیات جدید مقاومتی در قدس اشغالی/خودسوزی یک نظامی صهیونیست+ فیلم

منابع فلسطینی از یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در خیابان یافا در قدس اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های فلسطینی، امروز دوشنبه یک جوان فلسطینی با استفاده از خودرو در خیابان یافا در قدس اشغالی، شماری از صهیونیست‌ها را زیر گرفت.

این عملیات زیرگیری با خودرو در ۲۰۰ متری مکان برگزاری مراسم یابود نظامیان کشته‌شده ارتش رژیم صهیونیستی رخ داده، در شرایطی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی در این مراسم در نزدیکی محل وقوع عملیات حضور داشته است.

عملیات جدید مقاومتی در قدس اشغالی/خودسوزی یک نظامی صهیونیست+ فیلم

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در این عملیات زیرگیری تاکنون ۶ صهیونیست زخمی شده‌اند.

تصاویر جدید منتشر شده از محل عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس اشغالی از ترس و وحشت شدید صهیونیست‌ها حکایت دارد.

منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شمار زخمی‌ها در عملیات امروز در خیابان یافا (قدس اشغالی) به پنج نفر رسیده است، حال یکی از مجروحان وخیم اعلام شده است.

گفته می‌شود نظامیان صهیونیست به سوی مجری این عملیات تیراندازی کرده‌اند که در پی آن وی به شهادت رسیده است.

در پی این رخداد ترس و وحشت شدیدی بر صهیونیست‌ها در قدس اشغالی سایه افکنده است.

حضور نتانیاهو در نزدیکی محل عملیات

منابع عبری زبان اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند صد متر از محل وقوع عملیات زیرگیری با خودرو در غرب قدس فاصله داشت.

عملیات جدید مقاومتی در قدس اشغالی/خودسوزی یک نظامی صهیونیست+ فیلم

نتانیاهو در جریان سخنرانی در مراسم یادبود کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی، عنوان کرد که حمله دیگری در نزدیکی ما انجام شد و این بار دیگر به ما یادآوری می‌کند که اسرائیل همواره در معرض خطر قرار دارد و در مقابله با این خطرات تردید نخواهیم کرد.

خودسوزی یک نظامی صهیونیست

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک نظامی ازکار افتاده رژیم صهیونیستی در اعتراض به تصمیم ارتش این رژیم در قبال خودش اقدام به خودسوزی کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره گزارش دادند که یک نظامی در مقابل دفتر بازپروری معلولان ارتش در «طبریا» در سرزمین های اشغالی اقدام به خودسوزی کرد.

برپایه این گزارش، این نظامی به طور جزئی آسیب دید و دلیل اعتراضش این بود که وزارت جنگ او را از کار افتاده اعلام نکرده است.

در همین راستا، «امیر بو خبوط» خبرنگار سایت صهیونیستی «والا» نزدیک به ارتش این رژیم گفت: مردی ۳۸ ساله با حضور در دفتر بازپروری معلولان ارتش در «طبریا» مواد قابل اشتعال را روی درب ورودی ریخت و نگهبانان ساختمان وارد عمل شده و اقدام وی را ناکام گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس