تره بار

جدیدترین قیمت میوه در میدان مرکزی تره بار حکایت از رشد قیمت ها در هفته های گذشته دارد که با درآمد خا نوار متوسط و به پایین همخوانی ندارد.

به گزارش مشرق، جدیدترین قیمتی که از سوی اتحادیه بارفروشان برای میدان مرکزی میوه و تره بار تهران منتشر شده حاکی از رشد قیمت ها در بازار است اما قیمت هندوانه و ملون نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

در این بازار قیمت سیب کیلویی تا ۵۵ هزار تومان،موز تا ۶۷ هزار تومان، کیوی تا ۵۵ هزار تومان عرضه می شود.

قیمت گوجه فرنگی هم در این بازار رشد قیمت داشته و تا کیلویی ۲۰ هزار تومان به فروش می رود.

نکته قابل توجه اینکه اگرچه مقابل قیمت سبزی و صیفی قیمت ثبت شده اما به صورت عرضه و تقاضایی قیمت گذاری می شود.

فروش به صورت عرضه و تقاضا پس از بارندگی های چند هفته پیش در این بازار پایه گذاری شد و به رغم اینکه چندین هفته از آن زمان می گذرد هنوز این رسم غلط ادامه دارد.

این قیمت ها مربوط به میدان مرکزی میوه و تره بار است و زمانی که پای این میوه ها به بازار می رسد به صورت رسمی تا ۳۵ درصد اما به صورت غیر رسمی بعضا تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت پیدا می کند.

بالا رفتن قیمت میوه در بازار پس از عید رشد بیشتری داشته و مغازه داران سطح شهر علت آن را عدم نظارت بر عمده فروشی ها در میدان مرکزی میوه عنوان می‌کنند که هر قیمتی می‌فروشند بدون اینکه فاکتور رسمی مهردار ارائه د هند.

در زیر قیمت کامل میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران که از سوی اتحادیه بارفروشان برای تاریخ ۴ تا ۱۰ اردیبهشت منتشر شده قابل مشاهده است.

جدیدترین قیمت میوه در میدان مرکزی تره بار/ گرانی میوه در سایه عدم نظارت

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کشاورز IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    خبر دارید که مثلاً گوجه فرنگی زمستانه با چه هسته بالایی تولید میشه؟ که از افزایش قیمت صحبت می کنید. درسته که مصرف کننده قدرت خرید ندارند اما کشاورز هم داغون شده امسال
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    5 0
    خجالتم خوب چیزیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس