جزئیات تازه درباره قرارداد قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال/ امیر تا جام‌جهانی ۲۰۲۶ می‌ماند؟

قرارداد فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی تا همان پایان جام ملت ها امضاء می‌شود و در صورت نمایش خوب تیم ملی در این بازی‌ها تا پایان جام جهانی تمدید خواهد شد.

به گزارش مشرق، قبلا این طور گفته شد، مهدی تاج علاقمند است با امیر قلعه نویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ قرارداد امضاء کرد اما اعضای هیئت رئیسه موافق این موضوع نیستند و می‌گویند طبق همانند رول قبلی باید قرارداد سرمربی تیم ملی مرحله به مرحله پیش رود. اما امروز اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد امیر قلعه نویی گفت: «بحث قرارداد سرمربی‌ها توسط رئیس و سیستم اداری فدراسیون انجام می‌شود. ما با هم همفکری می‌کنیم اما از لحاظ اساسنامه‌ای این‌گونه نیست که تمدید قرارداد نیاز به مصوبه هیئت رئیسه داشته باشد.»

با این وجود قرارداد امیر قلعه نویی تا پایان جام ملت‌ها از سوی فدراسیون فوتبال تنظیم شده است و در صورتی که تیم ملی نمایش خوبی در این بازی‌ها داشته باشد، قرارداد این مربی تمدید خواهد شد. به واقع صحبت امروز احسان اصولی بدین معنی نیست که فدراسیون فوتبال قرارداد سرمربی تیم ملی را تا پایان جام جهانی تنظیم کرده است.

فدراسیون فوتبال برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها هدف گذاری کرده است و باید منتظر ماند و دید که آیا امیر قلعه نویی می‌تواند این هدف را پیاده کند یا نه. این استراتژی پیش‌تر به صورت رسمی از سوی احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال بدان اشاره شده بود.

مهدی تاج نمی‌خواهد تصمیم خود را به رئیس بعدی فدراسیون فوتبال تکلیف کند و قرارداد امیر قلعه نویی را مرحله به مرحله پیش خواهد برد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس