کد خبر 1483738
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
هالند شبیه رونالدو است

هافبک پرتغالی منچسترسیتی با تحسین عملکرد ارلینک هالند، گفت: هالند همان ذهنیت رونالدو را دارد.

به گزارش مشرق، ارلینگ هالند در ۴۲ بازی برای سیتیزن‌ها، ۴۸ گل به ثمر رسانده و شباهت زیادی به دوران اوج رونالدو دارد که در بهترین دوران حرفه‌ای خود در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵، ۶۱ گل به ثمر رسانده بود.

برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی با ابراز امیدواری از اینکه ارلینگ بتواند راه رونالدو را ادامه دهد، گفت: ما تا آخرین بازی فصل به گل‌های او نیاز داریم. قطعا ذهنیت او مانند رونالدو است و همیشه می‌خواهد در محوطه جریمه باشد و گل بزند. هالند برایش مهم نیست که یک یا دو بار توپ را لمس کند و تنها زمانی که توپ به او می‌رسد آن را به گل تبدیل می‌کند. هالند یک مهاجم بسیار خوب است.

هالند شبیه رونالدو است

این هافبک پرتغالی یادآور شد: ما قبل از ورود هالند به منچسترسیتی بازی‌هایش را دیده بودیم و حتی مقابل وی بازی کردیم، اما هرگز نمی‌دانستیم وقتی او به سیتی می‌آید به چه سطحی می‌تواند برسد اما کاری که هالند تا اینجای فصل انجام داده، شگفت‌انگیز است. خوشحالیم که او را در کنار خود داریم. او بازیکن خاصی است و بسیار به ما کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در فرم خوبی قرار داریم و امیدوارم به این روند ادامه دهیم زیرا می‌خواهیم جام قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان را بالای سر ببریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس