کد خبر 1483841
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
پایان افسانه‌ای به نام زلاتان در فوتبال؟

مصدومیت‌های اخیر زلاتان باعث شده تا برخی رسانه‌ها از بازنشستگی او در پایان فصل صحبت کنند.

به گزارش مشرق، زلاتان ۴۱ ساله در حال سپری کردن روزهای آخر فوتبالی‌اش است. بازیکنی که در این فصل تنها ۱۴۴ دقیقه برای میلان به میدان رفته، در بازی ابتدای هفته، موقع گرم کردن آسیب دید تا نگرانی‌ها از وضعیت جسمانی ابربازیکن سوئدی به اوج برسد.

زلاتان فصل گذشته با میلان به قهرمانی ایتالیا رسید و نقشی بزرگ در این افتخار را به ثبت رساند، اما او این فصل یک ستاره در سایه بوده و هیچ نقشی در موفقیت‌های روسونری نداشته است.

پایان افسانه زلاتان؟

این در حالی است که اگر میلان به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپای این فصل دست یابد، زلاتان مدالی نخواهد گرفت زیرا به دلیل آسیب دیدگی اصلا در لیست این تیم در این رقابت قرار ندارد. به عبارتی، زلاتان که هیچ وقت قهرمان اروپا نشده، امسال نیز با وجود قهرمانی میلان، دستش به جام نخواهد رسید.

زلاتان چند ماه پیش در مصاحبه‌ای از هراس خود نسبت به بازنشستگی حرف زد و گفت: من از بازنشستگی‌ام می‌ترسم!

بدن زلاتان هشدارهای لازم را داده که این بازیکن به مانند قدیم دیگر آماده نیست. او از زمان عمل جراحی تاکنون، ۳۷ بازی را از دست داده و طبق گزارش کوریره دلا سرا، از سال ۲۰۲۰، ایبراهیموویچ در بیش از ۴۰ درصد مسابقات به دلیل مصدومیت غایب بود است.

پایان افسانه زلاتان؟

فوق ستاره سوئدی در سال ۲۰۲۱ گفت: بازنشستگی؟ هنوز تصمیم نگرفته‌ام. می‌خواهم تا آنجا که بشود، فوتبال بازی کنم و الان تصمیمی مبنی بر این موضوع ندارم.

با این حال با توجه به آسیب دیدگی‌های اخیر، رسانه‌ها از کابوسی بزرگ برای زلاتان صحبت می‌کنند. او در یک قدمی بازنشستگی قرار دارد و با توجه به اینکه قرارداد او با میلان در تابستان به پایان می‌رسد، شاید ترس او به واقعیت بدل شود و او از فوتبال کناره‌گیری کند.

پایان افسانه زلاتان؟

مارکا در گزارشی مبنی بر وضعیت جسمانی زلاتان نوشت: کابوس زلاتان در فوتبال. یک بازیکن مصدوم و ستاره‌ای که دستش به لیگ قهرمانان اروپا نخواهد رسید.

در جدول سری‌آ ایتالیا، میلان با ۵۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا باید با اینتر در نیمه نهایی مبارزه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس