کد خبر 1483959
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
انهدام باند جعل سند در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند جعل سند زمین به ارزش ۷۵۰ میلیارد ریال در تهران، خبر داد و گفت: همه اعضای این باند ۵ نفره دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی فعالیت یک باند ۵ نفره جعل سند یک زمین در شمال تهران به ارزش ۷۵۰ میلیارد ریال، مشخص شد.

وی افزود: تحقیقات دقیق‌تر کارآگاهان نشان می‌داد، متهمان با جعل سند یک زمین در شمال تهران که متعلق به خواهر و برادر ساکن در خارج ایران بود، قصد دارند ملک مورد نظر را به ارزش ۷۵۰ میلیارد ریال بفروشند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در مرحله اول از تحقیقات با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها در شرف فروش زمین هستند و تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال بیانه از خریدار دریافت کردند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان تحقیقات شبانه‌روزی را آغاز و پس از ردیابی مخفیگاه‌های متهمان آنها را با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات ابتدایی قرار گرفتند و صراحتاً به جرم خود مبنی بر فروش زمین مورد نظر با سند جعلی اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه کلیه اعضای این باند ۵ نفره دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس