کد خبر 1484097
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
اروپا

مکس لوکس از سوی شورای اروپا به عنوان گزارشگر ویژه در امور ایران انتخاب شد.

به گزارش مشرق، شورای اروپا «مکس لوکس» (Max Lucks) را به عنوان گزارشگر ویژه در امور ایران تعیین کرد.

مکس لوکس ۲۶ ساله نماینده حزب سبز در مجلس فدرال آلمان است.

این سیاستمدار آلمانی مدعی است اولین گزارشگر از سال ۱۹۷۹ است که قصد دارد «ایران را به چالش بکشد».

لوکس می‌گوید که شورای اروپا به عنوان «با سابقه‌ترین نهاد حقوق بشری اروپا» مدت‌ها در مورد مسائل ایران بی‌ اعتنا بوده است.

وی ادعا کرده که این بیشتر یک دیدگاه بلندمدت است و به عنوان یک گزارشگر در مورد ایران، مایل است «نظارت علمی و سیاسی بلندمدت وضعیت حقوق بشر در ایران» را امکان پذیر کند.

مکس لوکس در ادامه ادعاهای بی اساس خود گفت: «ما به یک نقطه عطف در سیاست اروپا در قبال ایران نیاز فوری داریم.»

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    خیلس جالب توییتر رو فیلتر میکنن و میگن نباید از این اپ استفاده کنیم از اون ور سایت رسمی وزارت خارجه جمهوری اسلامی لینک توییت سخنگوی وزارت خارجه رو در صفحه سایت قرار میده جمهوری اسلامی دست نشانده ترین حکومت در جهان امروزی!!!!
  • GB ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    آلمان ۲۶ ساله رو میکنه نماینده ، ایران هرچی فسیل بی سواد
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    شکر خوردند
  • علی افصحی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    اروپا در حالی که نتوانسته بر بحران های عمیق اقتصادی ، اجتماعی خود فائق آید و مهم ترین اعضای افتضاحیهٔ ! اروپا در منجلابی از فلاکت فرو رفته به ویژه سه کشور اول اروپا یعنی انگلیس ، آلمان و فرانسه ! که علاوه بر بحران های شدید اقتصادی ، مواجه با اعتصابات و اعتراضات گسترده است به ویژه فرانسه که در آستانهٔ سقوط قطعی قرار گرفته ، به ناگهان یاد حقوق بشر در ایران افتاده اند و از بد نام ترین حزب آلمان هیتلری یعنی حزب سبز !! نماینده ای در خصوص ایران برگزیده اند که این نماینده امور علمی ، سیاسی و حقوق بشر ایران را زبر نظر بگیرد ! و غفلت اروپا از حقوق بشر ایران از پس از انقلاب اسلامی را جبران کند! ظاهراً اروپا در مسیری افتاده که شیطان بزرگ آمریکا خط آن را دو بانده کرده است ! با این که همواره اروپا همگام با آمریکا تقریباً همه ساله علیه ایران اسلامی به بهانهٔ حقوق بشر بیانیه صادر کرده اما با تعیین نمایندهٔ ویژه ظاهراً خیال رویارویی با ایران مقتدر را در سر می پروراند که غرب وحشی بهتر است از سرنوشت « زار و نزار » شیطان بزرگ آمریکا درس عبرت گرفته و بیش از این خود را ضایع نکند چرا که هر که با ایران اسلامی درافتاد عاقبت با تمام وجود به بیراههٔ نابودی ورافتاد. تجربه اش خیلی مجانی است.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    خدا شهیدان این مملکت با آقا امام حسین (ع) محشور کنه که اگه نبودند بعضی در این مملکت میخواستن به چی متوسل شون و مملکت خراب کنن مردم به احترام شهدا ساکتن دیر اومدی آقای گزارشگر ، اینجا وام بانک ، اینترنت ، خودرو و مسکن و... مصداق بارز نقض حقوق بشر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس