کد خبر 1484119
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
انتقاد تن‌هاخ از بازیکنان منچستر

سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی برابر تاتنهام در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به انتقاد از شاگردانش پرداخت.

به گزارش مشرق، منچستریونایتد دیشب در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در حالی که دو بر صفر از تاتنهام پیش بود، برابر این تیم به تساوی ۲- ۲ رسید و شاگردان اریک تن‌هاخ با کامبک اسپرزها، پیروزی را از دست دادند.

یونایتد با گل‌های نیمه اول جیدون سانچو و مارکوس راشفورد، ۲-۰ مقابل اسپرز پیش افتاد. اما این برتری با ضربات پدرو پورو و هیونگ مین سون از بین رفت.

یونایتد در حالی برای بازی با تاتنهام به لندن رفت که ۴ روز پیش در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر برایتون ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بود و در ضربات پنالتی توانسته بود پیروز شود و راهی فینال شود.

انتقاد تن‌هاخ از بازیکنان منچستر

تن‌هاخ پس از تساوس برابر تاتنهام در پاسخ به این سوال که آیا خستگی بازی با برایتون عاملی در لغزش تیمش تاثیرگذار بوده است، گفت: ما بدترین برنامه را در لیگ برتر داریم که تغییری نخواهد کرد.شما باید این را قبول کنید اما نمی‌توانید از آن به عنوان بهانه استفاده کنید. زمان برای ریکاوری کافی است اما بازیکنانم امروز آماده نبودند.

سرمربی منچستریونایتد افزود: می‌دانم که آنها ربات نیستند و برنامه سختی است. اما وقتی برای منچستریونایتد بازی می‌کنید، نمی‌توانید اینطور بهانه‌هایی را بیاورید. شما باید در هر موقعیت و هر بازی صدرصد توانتان را بگذارید و به عنوان یک تیم، بازی را مدیریت کنید. باید برنده شوید و این باعث خوشحالی و رضایت همه می‌شود.

انتقاد تن‌هاخ از بازیکنان منچستر

در اردوی تاتنهام، رایان میسون که در اولین بازی خود به عنوان سرمربی موقت پس از اخراج کریستین استلینی، این تیم را برابر یونایتد به میدان فرستاد، از شخصیت بازیکنانش پس از کامبک مقابل یونایتد، آن هم پس از شکست ۶-۱ برابر نیوکاسل در سنت جیمرز پارک قدردانی کرد.

میسون گفت: شما باید در هر لحظه کنار هم بمانید. اگر می‌خواهید یک تیم باشید، صرف نظر از اتفاقاتی که در زمین می‌افتد، باید کنار هم بمانید و برای یکدیگر بجنگید و این کاری است که ما انجام دادیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس