کد خبر 1484294
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
کیهان

مدعیان اصلاحات با ادعای «‌فشار زندگی‌» و «‌تصمیم ناگهانی»! قصد دارند از پیگیری جنایت جلوگیری کنند و عوامل پشت صحنه این جنایت را از بازداشت و مجازات برهانند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مدعیان اصلاحات مثل همیشه همسو با دشمنان بیرونی به دفاع از قاتل آیت‌الله شهید سلیمانی پرداخته و نوشته‌اند قاتل «‌زیر فشار زندگی کنترل خود را از دست داده‌»! و «‌تصمیم ناگهانی» گرفته است!

گفتم:‌ مدعیان اصلاحات با ادعای «‌فشار زندگی‌» و «‌تصمیم ناگهانی»! قصد دارند از پیگیری جنایت جلوگیری کنند و عوامل پشت صحنه این جنایت را از بازداشت و مجازات برهانند!

گفت: باید پرسید چرا وقتی در مشهد روی سر یک زن بی‌حجاب سطل ماست ریختند، آن همه قشقرق به راه ‌انداختند و دقیقاً مانند شبکه‌های خبری اسرائیل و آمریکا و سلطنت‌طلب‌ها و منافقین و... اصرار داشتند ماست‌پاشی را به نظام نسبت بدهند؟! و شخصی که ماست پاشیده بود را مستحق اعدام می‌دانستند؟!

گفتم: مگر فراموش کرده‌ای که این جماعت مدعی اصلاحات حتی درباره شهادت امام حسین علیه‌السلام هم ادعا می‌کردند که شهادت ایشان نتیجه مقابله اجدادش با کفار و مشرکان در صدر اسلام است! بیخود نبود که در جریان فتنه ۸۸ اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام را «مردمان خداجوی»! می‌نامیدند و کلمه اسلام را از تابلوی جمهوری اسلامی ایران خط می‌زدند و ده‌ها خباثت دیگر...

گفت: پس بگو که چرا از پیگیری پشت صحنه شهادت آیت‌الله سلیمانی وحشت دارند!

گفتم: یارو به کلانتری مراجعه کرد و گفت؛ طوطی بنده گم شده است! افسر نگهبان گفت؛ پیدا کردن طوطی شما چه ربطی به کلانتری دارد؟ و یارو گفت؛ می‌دانم ربطی ندارد ولی خواستم به اطلاع برسانم که اگر پیدا شد و دیدید حرف‌های نامربوط می‌زند، بدانید که نظرش با نظر بنده فرق می‌کند!


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمید IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    2 0
    اصلاحات‌چی‌های خبیث نجس🤮🤮🤮🤮
  • ... IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    انگار اصولگراها ممکتو گلو بلبل کردن دوره ریاستشون .همتون عین همید همیشه دود دعواهای شما ها به چشم ملت رفته
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    چرااین افراد زیر فشار به خاتمی ملعون وشیخ بنفش مسعول این همه بدبختی شلیک نمیکنند وافراد خدمتگذار میان مردم را شهید میکنند ننگ به سرمایه های اسراعیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس