کد خبر 1484312
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
اسلحه

هفت تیر کشی ۲ گردنبند قاپ موتورسوار برای فرار از محاصره مردم خشمگین زنگ خطری بود برای پلیس تهران که نشان می‌دهد دزدی‌های خیابانی هم به سمت جرایم مسلحانه پیش می‌رود.

به گزارش مشرق، اگر روزی دزدان و زورگیران خیابانی با دستان خالی و شگرد قاپیدن کیف و زنجیر یا چاقوکشی در صحنه سرقت و فرار دیده می‌شدند حالا با سلاح گرم جولان می‌دهند و باید دید پلیس تهران چه چاره اندیشی‌ای دارد.

گردنبند قاپی خطرناک در غرب تهران

سرقت مسلحانه از یک مرد در شرایطی که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این گردنبند قاپ‌ها کلت کمری داشته‌اند.

صبح روز ۳۰ اردیبهشت بود که در خیابان سازمان آب تهران، راهی محل کار خود شد. در همین حین موتورسواری با یک ترک نشین از روبه‌رو به سمت‌اش نزدیک و نزدیک‌تر شدند و به محض رسیدن، یکی از آنها پیاده شد تا گردنبند طلای او را زورگیری کند اما برخلاف خیلی از موارد که افراد مال خود را سریع به دزد می‌دهند و کار عاقلانه‌ای نیز در شرایط این چنینی محسوب می‌شود، زورگیران موتورسوار با مقاومت مرد جوان روبه‌رو می‌شوند.

درگیری شدیدی بین آنها رخ می‌دهد که بالاخره دزد قوی هیکل، مرد جوان را به زمین زده و سریع دستش را به گردنبند گرفته و شروع به کشیدن می‌کند.

هفت تیرکشی دزدان برای فرار از محاصره

گردن مرد جوان زخم و لباس‌های تمیز او به خاک و خون کشیده می‌شود اما باز دست از مبارزه با این کفتاران دزد برنمی‌دارد. در همین حین کاسبان و ساکنان محل برای کمک به مرد جوان به سمت این افراد حمله ور می‌شوند که یکی از این دزدها، عرصه را بر خود و همدستش تنگ دیده و از پشت کمر خود کلت را بیرون می‌کشد.

وقتی مرد جوان و مردم چشمشان به اسلحه می‌افتد دیگر روحیه خود را باخته و حتی گردنبندی را که به خاطرش این همه زد و خورد اتفاق افتاده است رها کرده و به این افراد می‌دهند.

دزدان سوار موتور شده و تا لحظه آخر غیب شدن از صحنه اسلحه را به سمت مردم نگه می‌دارند تا کسی دنبال آنها نرود. البته پیش از متواری شدن این دزدهای مسلح، مردم با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته بودند که یک تیم گشت پلیس از کلانتری ۱۱۸ ستارخان در حالی که کار از کار گذشته بود، رسید.

صورتجلسه این دزدی، توسط پلیس نوشته شده و اظهارات حاضران در صحنه نوشته می‌شود.حالا نیز بیش از ۷ روز است که از این سرقت مسلحانه در حالی که دوربین‌های مداربسته محله نیز چهره این اشخاص را ثبت کرده، گذشته اما این افراد هنوز دستگیر نشده‌اند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    19 0
    چشم و دل قضات و قوه قضائیه و آقای اژه ای روشن که رأفت اسلامی شان برای جانیان و مجرمان، بلای جان و مال و امنیت آرامش و آسایش مردم شده است!!!!!!
    • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      3 8
      سید تو حرف نزن
    • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      3 8
      خوردن شکر زیادی سید برای سلامتی ضرر دارد
    • salar IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      5 0
      از همین الان هشتگ نه به اعدام راه بندازیم یا زوده؟
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    2 1
    بازم تهران
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    5 0
    با سلام، اگر بجای این آقا مسئولی و یا فردی شبیه علی دایی بود مطمئناً ظرف 3 سوت این دزدان پیدا می شدند.
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      7 0
      مگه نمی دونی خون سلبریتی ها رنگین تره؟
  • مصطفی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 0
    تو کشور باید قوانین آپدین بشه
  • پیمان IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    2 0
    آخه دزدی چرا ما که این قدر وضعمون خوبه چرا دزدی کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس