سیتی به صدرنشینی آرسنال پایان داد؛ یورش پپ و شاگردانش به جام

تیم فوتبال منچسترسیتی در ادامه هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس مقابل فولام به برتری ۲ بر یک دست یافت تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

به گزارش مشرق، امروز یکشنبه تیم فوتبال منچسترسیتی میهمان فولام بود که در پایان توانست به برتری دو بر یک دست پیدا کند.

سیتی که در دیدار قبلی خود توانسته بود آرسنال جدی‌ترین رقیب خود را در هم بکوبد با انگیزه‌ای زیادی وارد زمین شد تا پس از هفته‌ها به صدر جدول برسد. ارلینگ هالند در دقیقه سوم از روی نقطه پنالتی برای سیتی گل زد اما در میان ناباوری وینیسیوس در دقیقه پانزدهم کار را به تساوی کشاند. شاگردان پپ گواردیولا در دقیقه ۳۶ توسط خولین آلوارزو به گل برتری رسیدند.

سیتی با این پیروزی ۷۶ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر و البته یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در صدر جدول قرار گرفت.

در دیگر دیدار مهم این هفته، منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف استون ویلا رفت و به برتری یک بر صفر رسید. برونو فرناندز در دقیقه ۳۹ تک گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند. با این اوصاف، استون ویلا پس از ۱۰ بازی، شکست خورد.

بورنموث در خانه با نتیجه پر گل چهار بر یک لیدز را در هم کوبید. جفرسون لرما (۲)، دومینیک سولانکه و آنتونیه سمنیو برای بورنموث گلزنی کردند و پاتریک بامفورد گل لیدز را به ثمر رساند.

نیوکاسل نیز توانست ساوتهمپتون را سه بر یک از پیش رو بردارد تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود. کالوم ویلسون(۲) و گل به خودی حریف باعث شد تا برتری گل‌های کلاغ‌ها شکل بگیرد و استیوارت آرمسترانگ برای ساوتهمپتون گل زد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس