بازدید فرمانده قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء(ص) از آمادگی یگان‌های پدافندی خلیج فارس و تنگه هرمز

امیر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از آمادگی یگان‌های پدافندی در خلیج فارس و تنگه هرمز بازدید و این آمادگی را مرهون همدلی و هم‌افزایی نیروهای مسلح دانست.

به گزارش مشرق، امیر قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) همزمان با روز ملی خلیج فارس از یگان‌های پدافند نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوافضای سپاه و همچنین مناطق دریایی ارتش و سپاه در ساحل خلیج فارس و تنگه هرمز بازدید کرد.

وی در این بازدیدها، ضمن دیدار صمیمانه با فرماندهان و کارکنان یگان‌های یاد شده، آمادگی آن‌ها را مورد ارزیابی قرارداد.

امیر رحیم‌زاده در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های پدافند هوایی، ضمن قدردانی از مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی غیورمردان پدافند هوایی در حراست از آسمان جمهوری اسلامی ایران، توکل به خداوند متعال، ایمان به هدف، خودباوری و تلاش خستگی ناپذیر را عامل موفقیت نیروهای مسلح در ارتقای توان و آمادگی دفاعی عنوان کرد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، آمادگی در مقابل هرگونه تهدید هوایی و تامین امنیت آسمان جمهوری اسلامی ایران را حاصل تلاش بی‌دریغ، همدلی، هم‌افزایی و هماهنگی همرزمان مومن، متعهد و تلاشگر یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل عملیاتی شبکه یکپارچه پدافند هوایی دانست.

در این بازدید، تعدادی از معاونان قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، امیر سرتیپ رحیم‌زاده را همراهی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس