کد خبر 1485471
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
پرافتخارترین لژیونر ایرانی مشخص شد/ غوغای ستاره پرسپولیسی در اروپا

صادق محرمی تنها بازیکن ایرانی است که در هفت سال متوالی جام می‌گیرد.

به گزارش مشرق، صادق محرمی بعد از درخشش در پرسپولیس و با تایید برانکو ایوانکوویچ راهی کرواسی شد تا برای دیناموزاگرب بازی کند. او به جز یک نیم‌فصل که به لکوموتیوزاگرب رفت، در پنج سال اخیر همیشه جزئی از ترکیب دینامو بوده و عضویت در این تیم را تجربه کرده است. محرمی این فصل و بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ کمتر در ترکیب دینامو قرار گرفت اما در نهایت تیمش توانست عنوان قهرمانی لیگ کرواسی را به دست بیاورد.

بر همین اساس و در حساس‌ترین مسابقه هفته سی‌ودوم لیگ کرواسی، دیناموزاگرب که برای دومین بازی پیاپی صادق محرمی را در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، مقابل هایدوک اسپلیت رده دومی قرار گرفت. یاران محرمی که طی سه هفته گذشته لیگ یک کرواسی دو پیروزی و یک تساوی داشتند، در یک رقابت سخت در زمین هایدوک اسپلیت، جدی‌ترین حریف‌شان برای رسیدن به قهرمانی قرار گرفتند و توانستند با کسب یک امتیاز به یک جام دیگر در فوتبال این کشور دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

گزارشی از مقصد لژیونرها؛ از طارمی و آزمون تا صیادمنش و جهانبخش

دیناموزاگرب که در صورت تساوی یا پیروزی به قهرمانی در لیگ کرواسی می‌رسید، با نتیجه بدون گل در زمین هایدوک اسپلیت متوقف شد تا در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ به این عنوان دست پیدا کند. دینامو زاگرب در شرایطی که صادق محرمی را تا پایان مسابقه در ترکیب داشت، موفق شد مثل سال‌های اخیر جام را تصاحب کند. دینامو بیست‌وچهارمین قهرمانی تاریخ خود در لیگ یک کرواسی را در زمین حریف جدی‌اش در این فصل جشن گرفت.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دیناموزاگرب در دومین حضور متوالی و بازی ۹۰ دقیقه‌ای خود مقابل هایدوک اسپلیت، برای بیست‌ویکمین بار در فصل جاری لیگ یک کرواسی به میدان رفت و توانست یک جام دیگر با این باشگاه به دست بیاورد.

این مدافع سابق پرسپولیس که قبل از لژیونر شدن در دو سال متوالی همراه با سرخ‌پوشان به قهرمانی رسیده بود، برای پنجمین فصل پیاپی در لیگ یک کرواسی توانست به جام دست پیدا کند و تبدیل به تنها بازیکن ایرانی شود که در هفت سال متوالی جام می‌گیرد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • موریس IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    لیگ کرواسی ارزش نداره.علی دایی فینال بایرن مونیخ بازی کرد و قهرمان اروپا رفت ارزشش بسیار بیشتر از 7 سال قهرمانی لیگ کرواسی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس