کد خبر 1485603
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
پیش بینی وزش باد شدید در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان در بیشتر ساعات وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و خیزش موقت گرد و خاک و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران برای پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری و وزش باد از چهارشنبه تا روز جمعه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت) در بیشتر ساعات وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان و در مناطق مستعد گاهی همراه با خیزش موقت گردوخاک و در ارتفاعات شمال شرق گاهی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به نفوذ پرفشار و ماندگاری آن تا روز جمعه در سطح استان کاهش دما مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت‌) صاف و گاهی وزش باد در طول روز افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت‌) کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در شب کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس