مسی، بنزما و ستاره منچستر؛ ستاره‌هایی که بازار نقل و انتقالات را داغ می‌کنند

چند ستاره بزرگ جهان فوتبال در تابستان سال جاری بازیکن آزاد می‌شوند و این خبر خوبی برای تیم‌های مطرح دنیاست.

به گزارش مشرق، در تابستان امسال نقل و انتقالات داغ و البته جنجالی را شاهد خواهیم بود زیرا قرارداد چندین تن از بازیکنان برتر جهان فوتبال با تیم‌شان به پایان می‌رسد و در نهایت ممکن است باشگاه‌های خود را ترک کنند.

لیونل مسی را می‌توان در صدر این فهرست قرار داد. بازیکنی که روزهای پایانی قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن سپری می‌کند. فاتح جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و بهترین بازیکن سال در دو راهی بارسلونا و الهلال قرار دارد. او این روزها به مرخصی رفته و در عربستان حضور دارد؛ سفری که منجر شده تا شایعات حضورش در فوتبال آسیا بیش از پیش داغ شود.

کریم بنزما کاپیتان و ستاره رئال دیگر بازیکنی است که قراردادش تابستان به پایان می‌رسد. هرچند رئالی‌ها به‌دنبال تمدید قرارداد ستاره خود هستند اما پیشنهاد وسوسه‌انگیز الشباب عربستان هم به او رسیده است.

انگولو کانته ستاره ۳۳ ساله چلسی در این فصل بیشتر با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد تا همین موضوع موجب شود تا خیلی‌ها امسال را سال پایانی حضور او در فوتبال اروپا بدانند. مسوولان باشگاه النصر عربستان در تلاش هستند تا او را جذب و خط میانی تیمشان را تقویت کنند.

ایلکای گوندوگان ستاره تیم ملی آلمان و باشگاه منچسترسیتی که یکی از مهره‌های اصلی تیم پپ گواردیولا است در تابستان بازیکن آزاد می‌شود. مسوولان بارسلونا در تلاش هستند تا او را به نیوکمپ بیاورند اما بعید است که او اتحاد را ترک کند.

دیوید دخیا؛ دستمزد بالا و عملکرد سینوسی او موجب شده تا اریک تن‌هاخ سرمربی منچستر روی تمدید قرارداد با او نظر مثبتی نداشته باشد و اقدامی برای تمدید قراردادش صورت نگیرد. آندره اونانا دروازه‌بان اینتر گزینه جانشینی او است.

یوری تیلمانس ستاره جوان و بلژیکی لسترسیتی تا الان قراردادش را تمدید نکرده است. از طرفی ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا دستور جذب این بازیکن را صادر کرده و ممکن است او راهی نیوکمپ شود.

بابی فرمینو این روزها با حضر گاکپو و نونیز به نیمکت تیم یوگن کلوپ رفته اما هدف او این بود تا پایان قراردادش در آنفیلد بماند. با این حال بارسلونا هم خواهان او است اما نباید از پیشنهاد وسوسه‌انگیز عربستانی‌ها هم گذشت.

آنخل دیماریا؛ سن و سال بالای او موجب شد تا مسئولان یوونتوس ابتدای فصل قرارداد یکساله با او ببندند اما او انقدر درخشید و خوب کار کرد که حالا مقامات یووه به فکر حفظ او هستند اما الاتحاد عربستان هم خواهان جذب دیماریا شده است.

مارکو آسنسیو ستاره رئال مادرید هنوز قراردادش را تمدید نکرده است. او در ماه‌های اخیر روند چشمگیری داشته اما مانند خیلی از ستاره‌های دیگر مادرید قراردادش را تمدید نکرده است. میلان و نیوکاسل مقصدهای احتمالی این بازیکن هستند.

البته ستاره‌های دیگری از منچستر، رئال و پاری‌سن‌ژرمن هستند که در تابستان شاید جابه‌جا شوند و این اسامی بزرگ موجب شده تا خیلی از فوتبال‌دوستان انتظار نقل و انتقالات تابستانی را بکشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس