کد خبر 1485866
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان کشوری پرداخت شد

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مربوط به فروردین‌ماه امسال در اردیبهشت‌ پرداخت می‌شود.

به گزارش مشرق، علی دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت ماه بر اساس مصوبه شورای‌عالی کار افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: بنا بر پیگیری‌های انجام‌شده و قول‌هایی که مسئولان سازمان تأمین اجتماعی داده‌اند، افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان در اردیبهشت ماه عملیاتی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه بر مبنای مصوبه شورای‌عالی کار (افزایش ۲۵درصدی برای حداقل‌بگیران و ۲۱درصدی برای سایر سطوح) پرداخت می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: بنابر پیگیری‌های صورت‌گرفته قرار است مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به فروردین ماه نیز همزمان با حقوق اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز شود.

وی تصریح کرد: بر اساس جدول طراحی‌شده، حقوق بازنشستگان هر ماه از بیستم بر اساس حروف الفبا به حسابشان واریز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    فکر کنم ایشون اشتباه میکنن یا... چون برای همه 27درصد افزایش تصویب شده. البته اینطوری زیر نویس شده بوده
  • علی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    نچاییدیه وقت؟!!! صحبت وزیر کلا 27 درصد بود!
  • بازنشسته IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    4 0
    آقای محترم!!! حداقل بگیران حداقل پرداختی‌ِ حق بیمه رو داشتن و سایر سطوح هم به اندازه خودشون و بیشتر پرداخت کردن این چه طرح مسخره‌ایه از خودتون در میارید؟ ضمن اینکه اون 25درصدی که دوساله حق بازنشستگان ضایع شده چی شد؟
    • محمد IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      ای بابا ماکه تنها 6روز از حقوق بازنشستگی پدر مرحومم رو دریافت میکنیم چی بگیم؟؟؟؟؟
  • حمید IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شما دخالتی در کار بازنشستگان نکنید سنگین‌ترید... این خبر ساعت 12:41 همین مشرق هست: "سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران گفت: هیئت وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان 👈به میزان افزایش حقوق مصوبه برای کارگران (یعنی بیست و هفت درصد و بدون تفاوت بین حداقل بگیران و سایر سطوح) موافقت کرد" شما این 21 و 25 رو از کجا آوردید؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس