کد خبر 1485894
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
سردار محمدیان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه طرح جمع آوری معتادان متجاهر که در ضلع شمالی میدان شوش اجرایی شد اظهار داشت: بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز گذشته در تهران کشف شد.

وی افزود: همچنین ۲۸۴ نفر معتاد متجاهر نیز از نقاط مختلف تهران جمع آوری شده و هیچ نقطه‌ای از تهران برای قاچاقچیان امن نخواهد بود.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه انتظار مردم عدم حضور معتادان و یا ندیدن خرده فروشان در معابر شهر است، گفت: اقدامات مستمر در این راستا در مرکز انتظامی تهران بزرگ در جهت جمع آوری معتادان و خرده فروشان صورت گرفت که به طور مثال وضعیت منطقه ۱۲ خیلی بهتر از قبل شده است.

وی بیان داشت: بسیاری از این افراد که مردم در شهر مشاهده می‌کنند کارتن خواب و یا بی‌خانمان هستند که باید غربالگری و تحویل مراکز بهزیستی و کمپ شوند درمان برای آنها صورت گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از ۲۴ بهمن طرح جمع آوری معتادان متجاهر آغاز شده و تا کنون هیچ روزی این طرح متوقف نشده و می‌توانیم بگوییم دیگر معتاد متجاهر در حاشیه خیابان‌ها نداریم و مردم این افراد را نمی‌بینند

سردار محمدیان گفت: شهرداری تهران مراکز بیشتری ایجاد کرده است و تلاش خوبی در زمینه ساماندهی و پذیرش معتادان متجاهر داشته اما بهزیستی هنوز پای کار نیامده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام و درود بسیار فراوان
  • مهدی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اگه میشد یه دارویی برای ترک اعتیاد بسازن طی مدتی از ذهن بره بیرون خیلی خوب بود.من خودم چندبار ترک کردم ولی لامصب عین زگیل به مخ آدم می‌چسبه وعین خوره از مخ آدم بیرون نمیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس