وحیدی: تشکیل یک شهرستان و چند بخش جدید در هیأت دولت به تصویب رسید/ اوضاع امنیتی کشور خوب است

وزیر کشور، گفت: در جلسه امروز هیأت دولت تشکیل یک شهرستان و چند بخش جدید در کشور به تصویب رسید.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز(چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت) هیأت دولت، در جمع خبرنگاران، گفت: همه مسئولین و کسانی که دست‌اندرکار امر حجاب هستند، هستند کار را دنبال کنند، مردم ما مطالبات زیادی دارند، مرتب درخواست دارند، به هر حال یک موضوعی است که امروز در جامعه مطرح است، البته قبلا هم اشاره شده و الآن هم تأکید می‌کنیم که عمده و قاطبه بانوان ما خودشان را متعهد می‌دانند و رعایت می‌کنند.

وی افزود: این را به عنوان یک ارزش اسلامی و هم ارزش عرفی و هم یک قانون می‌دانند و تعداد اندکی هستند که رعایت نمی‌کنند، تعدادشان بسیار کم است، البته این تعداد هم با توجه به توصیه‌هایی که شده و کارهایی که دارد انجام می‌شود، امیدواریم و انتظار داریم که آن‌ها هم وضع بهتری پیدا کنند، بنابراین دستگاه‌ها و آن‌هایی که طبق قانون وظیفه دارند، اعم از قوه‌قضائیه و فراجا که مسئولیت قانونی دارند، کارشان را انجام می‌دهند

وزیر کشور ادامه داد: البته این مربوط به همه دستگاه‌های دیگر هم می‌شود و دستگاه‌ها باید وظایفشان را انجام دهند و طبیعتاً این امر هم به عنوان یک ارزش قانونی و هم به عنوان یک ارزش عرفی و ارزش الهی باید مدنظر قرار گیرد، هستند کسانی که محدود تلاش می‌کنند در فضای مجازی و غیر مجازی این ارزش مهم را نادیده بگیرند؛ ما این را کاملاً رد و توصیه می‌کنیم که تلاش برای ترویج بی‌قانونی و عدم رعایت قانون به هر زبان و طریقی نداشته باشند؛ این‌ها حتماً مردود است و باید دقت کنند این حرف‌ها از دیدگاه مسئولین مربوطه دور نخواهد ماند.

وحیدی تصریح کرد: معنا ندارد عده‌ای تلاش کنند که امر قانونی و ارزشی حجاب را که برای صیانت و تحکیم خانواده و برای صیانت از هویت بانوان عزیز ما بسیار امر لازمی است را زیر سؤال برند.

وزیر کشور اضافه کرد: اندکی تلاش دارند در فضای مجازی و غیر فضای مجازی ترویج به عدم رعایت حجاب داشته باشند، این کاملا مردود است و باید دقت و در گفته‌هایشان رعایت کنند، در غیر اینصورت طبیعتاً باید با آن‌ها به عنوان مروجان بی‌قانونی برخورد شود و مورد بازخواست قرار گیرند.

وحیدی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: در جلسه امروز هیأت دولت تشکیل یک شهرستان و چند بخش جدید در کشور به تصویب رسید.

وی با تأکید بر اینکه اوضاع امنیتی کشور خوب است و مشکلی نداریم، اظهار کرد: عمل جنایتکارانه‌ای که منجر به شهادت آیت‌الله سلیمانی و جنایت علیه شهید بزرگوار «الداغی»، هر دو پیگیری شده و مجرمین دستگیر شده‌اند.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: شهرداران در نهضت ملی مسکن مسئولیت دارند و عمدتا خوب عمل کردند. در مسأله نهی از منکر، به هیچ‌وجه تندروی از سوی ضابطین و دستگاه‌ها نداشتیم. آمران به معروف و ناهیان از منکر به تذکر لسانی بسنده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    6 0
    اوضاع امنیتی کشوربه برکت خون شهداوجانبازان وآزادگان خوب است،امابدلیل بی کفایتی مسئولین44سال است که اوضاع کشورومعیشت مردم خوب نیست وروزبروزخراب ترمی شود
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      1 0
      چقدرم خخ منکر مشکلات نیستم ولی شماها خیلی گنده نمایید
    • کاظم IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      گرونی روی امنیت تاثیر بسزایی داره
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    همه وظایفشان در مهار تورم را که شعار امساله فراموش کردن..گرانی تورم بلای جان مردم.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 0
    به تذکر لسانی بسنده کردند که خانم باردار الان در بیمارستان بستری شده بخاطر یک توله سگ هار بی حجاب که یهش حمله کرده
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 1
    اختلاس ها را جمع کنید حجاب درست میشود
    • حجت IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 0
      شکم پرستان دو پا اومدن
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      0 0
      آقای حجت اتفاقا درست می گه ایشون....شما پای صحبت اون جناح نشستی؟ بی قانونی از بالا باید درست بشه
  • محمد IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اگربودجه براساس جمعیت توزیع شود نیازی به این تقسیم بندیهای شهری هزینه ساز نخواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس